אושר תקציב עיריית נשר לשנת 2021 – עם יותר תקציב לחינוך, לעזרה לעסקים בקשיים ולמשפחות נתמכות ומתקשות

אושר תקציב עיריית נשר לשנת 2021 בגובה 215 מיליון שקל. תקציב החינוך עולה זו השנה השלישית ברציפות וגם: מיליוני שקלים בהקלות ארנונה לעסקים וסיוע למשפחות נתמכות

 

בישיבת מועצה חגיגית, רגע לפני חג הפסח, אשר התקיימה על פי מגבלות הקורונה, אושר תקציב עיריית נשר לשנת 2021 על סך 215 מיליון שקל. גם השנה תקציב החינוך ממשיך לגדול זו השנה השלישית ברציפות ונעמד על סכום של 73 מיליון שקל, שהם 34% מסך התקציב.

בתקציב העירייה 6 מיליון שקלים הוקצו עבור הנחות ארנונה בגין משבר הקורונה, שיינתנו לעסקים אשר נפגעו במשבר הקורונה.

תקציב מחלקת החינוך גדל, זו השנה השלישית ברציפות, עבור השקעה משמעותית בפיתוח תכניות לימודיות מותאמות ומתקדמות, הקמת תשתיות חינוך הכוללות שיפוץ ושדרוג כלל בתי הספר בעיר וכן פיתוח טכנולוגי אשר יציב את נשר בחזית הטכנולוגיות והפדגוגית גם השנה.
תקציב מחלקת השירותים החברתיים גדל גם הוא, בכדי לתת מענים מותאמים למשפחות העיר אשר נפגעו ממשבר הקורונה. בין היתר יחולקו במספר פעימות תווי רכישה לרשתות השיווק, מבצעי חלוקת מזון ועוד. עוד בנושא השירותים החברתיים יושלמו הקמת מרכזים שונים בעיר הכוללים מענה טיפולי למשפחות בנושאים השונים – טיפולי משפחה וזוגות, מרכז נתיבים להורות ועוד.
פעילותו הענפה של ראש העיר, רועי לוי, מול משרדי הממשלה הגדילו את שיעור ההכנסה ב-10% לתקציב העירייה, המשמעות המידית היא, שהמדינה משקיעה יותר בעיר נשר.
ראש העיר, רועי לוי, התייחס לאישור התקציב: ״אמש אישרנו את תקציב העירייה לשנת 2021, שנה מאתגרת שתתאפיין בתופעות הלוואי הכלכליות של המגיפה הבריאותית. אחרי עבודה מאומצת, אנו ערוכים למתן סיוע גם בעת הזו לעסקים ולמשפחות אשר נפגעו כלכלית וגם ליצר מענה חינוכי של השלמת פערים. החינוך היה ונשאר בבת עיננו ואנו משקיעים יותר מכל עיר אחרת בישראל.

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות