כתב אישום נוסף נגד הפסיכותרפיסט, נחום נוסבאום מקריית אתא, שבמשך 13 שנה ביצע עבירות מין במטופל, מאז היותו בן 13

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה הבוקר כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד הפסיכותרפיסט נחום נוסבאום בן ה-65 מקריית אתא, בגין מעשים מגונים ומעשי סדום אותם ביצע במטופל במשך 13 שנה, מאז היותו בן 13

 

לפני קצת מעל לשנה הוגש כתב אישום נגד הפסיכותרפיסט בן ה-65, נחום נוסבאום מקריית אתא, בגין ביצוע עבירות מין בילד שהיה בטיפולו. היום, הוגש נגדו כתב אישום נוסף, בו מיוחסים לנוסבאום ביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום במטופל במשך 13 שנה. מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד רואן חלבי, המתלונן הגיע לטיפול אצל הנאשם בשנת 2002, בהיותו בן 13, והיה מטופל שלו עד שנת 2015, במהלך כל אותן שנים ביצע נוסבאום במטופל מעשים מגונים ומעשי סדום.

על פי כתב האישום, המתלונן היה מגיע לטיפולים בתדירות גבוהה אצל הנאשם. הנאשם היה מבצע בו מעשים מגונים וגרם למתלונן לבצע בו מעשי סדום, בזמן שהוא היה קטין וחסר ישע, בכל טיפול שאליו הוא הגיע, ללא הסכמתו החופשית, ותוך ניצול תלותו של המתלונן בו.

נוסבאום היה משכנע את המטופל לפשוט את בגדיו במסגרת "טיפולי הרפיה" לטענתו. הנאשם היה מנצל זאת ונוגע ומלטף את גופו ואיבריו האינטימיים. במקרים אחרים, הנאשם היה אומר למתלונן לגעת בעצמו באיבריו האינטימיים במסגרת טיפולי "ההרפיה", והקטין היה עושה כדבריו. כל זאת לשם גירוי, סיפוק וביזוי מיניים של הנאשם.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות