כתב אישום נגד תושב אום אל פאחם שאנס צעירה שהתהלכה ברחוב בחיפה, גרר אותה לסמטה ואנס אותה

כתב אישום נגד רמזי בן עאמר לוואחמה, בן 32 מאום אל פחם, בגין אונס ותקיפה של צעירה בת 21, תושבת מגדל העמק, בזמן ששהתה ברחוב בחיפה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד רמזי בן עאמר לוואחמה, בן 32 מאום אל פחם, בגין אונס ותקיפה של צעירה בת 21, תושבת מגדל העמק, בזמן ששהתה ברחוב בחיפה.

על פי כתב האישום, בן עאמר לוואחמה פגש במתלוננת ברחוב, במהלך חודש יוני האחרון ואז החליט ללכת  בעקבותיה, כשכעבור זמן קצר הוא משך וגרר אותה בכח לסמטה ברחוב בחיפה, שם ביצע בה את המעשים בהם אינוסה.

בשנים האחרונות תושבים רבים בחיפה טוענים כי איבדו כל ביטחון אישי ללכת ברחובות העיר, לאחר שנרשמים מקרים מרובים של שוד, תקיפות מיניות ותקיפות על ידי סוחרי סמים ונרקומנים, בעיקר באזור שכונת הדר ובאזור העיר התחתית.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות