כתב אישום נגד 2 תושבי עכו, שירו לעבר שוטרים והציתו את האכסניה בעכו, בה שהו עשרות אורחים

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של היחידה המרכזית במחוז חוף ושב"כ יוגש הבוקר כתב אישום נגד 2 תושבי עכו בגין מעורבות בירי לעבר שוטרים, יידוי אבנים וסיוע להצתת אכסניה ממניע גזעני

במהלך הפרעות שהתרחשו בחודש שעבר ברחבי הארץ בכלל ובעיר עכו בפרט בוצע ירי לעבר שוטרים בעיר, יידוי אבנים וירי זיקוקים, בנוסף הוצתו על ידי הפורעים מספר עסקים בבעלות יהודים כולל אכסניה בעיר בעת ששהו בה עשרות אורחים שחולצו על ידי המשטרה ללא פגע.
חקירה מאומצת שנוהלה בשירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית במחוז חוף הביאה למעצרם של 4 חשודים תושבי העיר ומעצרם הוארך מעת לעת.
כנגד 2 מהחשודים הוגש ביום א' האחרון כתב אישום שכלל בין היתר סעיפי אישום בגין מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, ירי מנשק חם, היזק בזדון ממניע גזעני ועוד.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות