בשורה להורים בקריית אתא: הקייטנות עד ה-12.8 יסובסדו בעוד 320 שקל על ידי העירייה

מחיר קייטנות הקיץ בקריית אתא עד לתאריך 12.8 עד השעה 13:00 וכן עד השעה 17:00 יסובסדו על ידי עיריית קריית אתא בעלות של 320 שקל

עם סגירת ההרשמה של קייטנות הקיץ ולנוכח כמות הנרשמים הגדולה המעידה על הצורך במסגרת זו, החליט ראש העיר על מתן סבסוד נוסף עבור הקייטנות בין התאריכים 1.7-12.8 עד השעה 13:00 בעלות של 320 שקל, אשר יתווספו לסבסוד שניתן עבור הקייטנה במסלול הארוך עד השעה 17:00 בעלות של 320 שקל. הקייטנה במסלול הארוך כוללת יום פעילות נוסף ובמסלול הקצר שעת פעילות נוספת.

מעבר לכך, הנחות ניתנות בהתאם להחלטת ועדת ההנחות בהתאם למצב סוציואקונומי, הנחת אחים ומתן 15% הנחה למשפחות ברוכות ילדים ולאימהות יחידניות.

הקייטנות יכללו התנסויות חווייתיות, למידה מגוונת באמצעות חוגי העשרה, ספורט, חינוך סביבתי ומעורבות חברתית, מועדון קריאה וסדנאות. בכל הקייטנות מועסק כח אדם מקצועי ומיומן המאושר על ידי משרד החינוך.

ראש העיר יעקב פרץ: "לאור ההרשמה המוגברת לקייטנות הקיץ הוחלט לסבסד עבור ההורים את מחיר הקייטנות מעבר לסבסוד משרד החינוך במטרה לתת מענה להורים עובדים ולאפשר להם לשמור על שגרת עבודה , תוך מתן הזדמנות שווה לכל ילדי העיר."

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות