תושב חיפה נדון לשמונה חודשי מאסר, לאחר שפרסם ב-7.10 בפייסבוק דברי שבח לטבח שביצע החמאס

תושב חיפה, בשנות ה-30 לחייו אותר על ידי מחלק ההונאה במחוז חוף,  נעצר , נכלא, הורשע ונדון לשמונה חודשי מאסר בפועל לאחר, שפירסם פוסט בפייסבוק ב-7 לאוקטובר התומך במעשי החמאס. הורשע ב"הסתה לטרור"

 

מפקד מחוז חוף מוביל מדיניות אכיפה של משילות וריבונות ביד נוקשה ואפס סובלנות נגד עבירות הסתה והזדהות עם מעשים התומכים טרור.

בתוך כך מחלק ההונאה במחוז חוף חשף פרסומים שהועלו ברשת הפייסבוק בדברי שבח והלל המזוהים עם מעשי הטבח ב-7 לאוקטובר עוד באותו היום.

שוטרי המחלק פתחו בחקירה והצליחו להתחקות אחר מפרסם הפוסט, תושב חיפה בשנות ה-30 לחייו, לו יש מספר של אלפי עוקבים במספר חשבונות שונים, איתרו אותו, הגיעו אליו ועצרו אותו לחקירה בסיומה נכלא.

בית משפט השלום בחיפה נעתר לבקשת המשטרה שדרשה לעצור אותו עד תום ההליכים בגין "הזדהות עם מעשה טרור" ו"הסתה לטרור" ובשבוע שעבר במעמד גזר הדין, השית בית המשפט על הנאשם עונש של 8 חודשי מאסר בפועל, 7 חודשי מאסר נוספים על תנאי למשך שלוש שנים וקנס כספי על סך שלושת אלפים שקלים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות