סערה בביהמ"ש בנצרת: עבריין מין זוכה מאונס אכזרי של קשישה ניצולת שואה: "לא הוכח שהתנגדה או אמרה לא לאונס"

החלטה מטלטלת ומסעירה שקיבל בית המשפט בנצרת לפני זמן קצר, כשעבריין מין מורשע שכבר אנס באכזריות בעבר קשישה, זוכה מאונס ניצולת שואה בת 82, כי לפי השופטים: "לא הוכח שהיא התנגדה או אמרה לא במהלך האונס"

החלטה מקוממת ובלתי מובנת שקיבלו שופטי בית המשפט המחוזי בנצרת כשזיכו עבריין מין משוחרר, עאדל הייב מאונס ברוטלי של ניצולת שואה, קשישה בת 82 מאזור הצפון.

בית המשפט המחוזי בנצרת, בראשות אב בית הדין השופט אשר קולה, זיכה בצורה שערוריייתית את הייב מאונס של הקשישה, כשאנס את המתלוננת חרף העובדה שהיה נתון לפיקוח של שירות בתי הסוהר בצל שחרורו ממאסר בגין אונס קשישה בת 70. הייב ריצה עונש של שמונה וחצי שנות מאסר על אונס הקשישה בת ה-70 ושב לאנוס כאמור קשישה אחרת.

אלא שלפי הרכב השופטים, הפרקליטות לא הצליחה להוכיח שהקשישה התנגדה לאונס ולא אמרה "לא", במהלך האונס שלה.

בפסיקה המטלטלת שלהם כתבו השופטים: "לא הוכח כי הנאשם אנס את המתלוננת ללא הסכמתה, לא הוכח כי המתלוננת אמרה פעם אחר פעם 'לא, לא', כשם שלא הוכח כי המתלוננת גילתה התנגדות פסיבית כזו או אחרת – שממנה יכול היה הנאשם ללמוד שהמתלוננת סירבה לקיום יחסי שתואמו ביניהם". השופטים הנוספים מלבד קולה היו דני צרפתי ורננה גלפז מוקדי.

על פי כתב האישום שהוגש, בחודש יולי 2022 הייב פגש את ניצולת השואה ברחוב והחמיא לה שהיא נראית טוב. הוא הציג עצמו כשיפוצניק הקשישה ביקשה שיגיע לביתה לראות דבר מה שרצתה לשפץ. ברגע שנכנסו לביתה הוא תקף אותה באכזריות ואנס אותה. היא נחבלה, סבלה מדימום כבד, הובהלה לבית החולים זיו בצפת ונזקקה לניתוח חירום.

מהפרקליטות נמסר:  "אנו מאמינים לגרסת המתלוננת ונלמד את ההחלטה".

 

צילום: דוברות המשטרה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות