עורך דין מהצפון הורשע בהרעלת חזירי בר וגרימת מותם. הוא נידון ל-45 ימי עבודות שירות

תביעה תקדימית שהגישה רשות הטבע והגנים נגד תושב הצפון שהחליט "לטפל" בבעיית חזירי הבר שפלשו לסביבתו, על ידי הרעלתם

עורך דין מצפון הארץ, החליט לקחת את העניינים לידיו והחליט לטפל בצורה דרסטית בבעיית חזירי הבר שפלשו למטעים שברשותו, כשהוא מרעיל וגורם למותם של ארבעה חזירי בר.
היום, בית המשפט הרשיע את עורך הדין בהרעלה של ארבעה חזירי בר, כשהוא נידון ל-45 ימי עבודות שירות. הוא הורשע בבית משפט השלום בטבריה בעבירה של ציד חיית בר מוגנת ללא רישיון והיתר ובעבירה של הרעלה, ואיסור ציד בשיטות אסורות.
על פי כתב האישום, אותו עורך דין הניח לפני שנתיים דלי המחובר לעץ זית רעל מסוג "לנט", שנועד לפגוע בחזירי בר. כל זאת עשה כאמור במטעים השייכים לו ולמשפחתו.
בסיור של פקחי רשות הטבע והגנים התגלו במרחק של כ-10 מטרים מהדלי – שלושה חזירים צעירים וחזירה בוגרת, שמתו כתוצאה מהרעל שהניח בדלי. גם ציפור מסוג חוחית מתה כתוצאה ממגע עם הרעל.
נשיא בית משפט השלום בטבריה, השופט ניר מישורי לב טוב, הרשיע את עורך הדין לאור חומרת העבירות וגזר עליו 45 ימי עבודות שירות.
בגזר הדין כתב השופט: "הנאשם פעל תוך תכנון מוקדם, רכש רעל בכדי להרוג את החזירים, הניח אותו בשטח בדלי ממנו שתו החזירים. כשחזר למקום, היה בידו רעל נוסף".
עורך הגין טען להגנתו כי את הרעל הניח לא כנגד החזירים שהורעלו למוות, אלא לטענתו נגד זבובים שהציפו את המטעים – דבר שהוכח לא נכון בבית המשפט על ידי עורך הדין מטעם רשות הטבע והגנים.
צילום: רשות הטבע והגנים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות