משהו חדש מתחיל: רשת החינוך דרכא מקיימת הכשרה מקצועית לצוותי הניהול וההוראה בבתי הספר אריאל ושיפמן בטירת כרמל

רשת דרכא שזכתה במכרז לניהול בתי הספר התיכונים בטירת כרמל, החלה בסדרת הכשרות לצוותי ההוראה וההנהלה בבתי הספר שיפמן ואריאל

במסגרת ההיערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד בטירת כרמל, פתחה בשבוע שעבר רשת החינוך דרכא סדרת הכשרות לצוותי ההנהלה וההוראה בבתי הספר דרכא שיפמן ודרכא אריאל – שייקראו כך החל משנת הלימודים הקרובה.
כזכור, בחודש ינואר האחרון נבחרה רשת דרכא במכרז לנהל את בתי הספר התיכונים בטירת כרמל החל משנת הלימודים הקרובה. על פי המתווה שסוכם, ניהול בתי הספר יתבצע בשותפות מלאה עם אגף החינוך העירוני, וילווה על ידי משרד החינוך.
בהנהלת רשת דרכא מסבירים, כי הרשת דוגלת בגישה שלפיה החופש הגדול מהווה הזדמנות מצוינת לשדרוג מערכות ולניתוח מהלכים, לשיפור ביצועים ולהכשרה מעשית, הן למנהלים והן למורים.
בהתאם לכך, ועל אף ששנת הלימודים תיפתח רק בעוד כחודשיים, כבר בשבוע שעבר התייצב צוות בכיר מתחומי הפדגוגיה והחינוך החברתי-ערכי מטעם הרשת, כדי לקיים ימי אוריינטציה למנהלים ולצוותי הניהול של בתי הספר דרכא שיפמן ודרכא אריאל בעיר, לקראת האתגרים הצפויים בשנת הלימודים תשפ"ד.
להכשרה מקצועית זו משמעות גדולה עבור צוות הניהול וצוות ההוראה, שקיבלו את הכלים והידע הנדרשים לתחילת השנה החדשה.
יצוין, כי במקביל לימי האוריינטציה שיועדו למנהלים ולצוותי ההוראה, נמשכה הכנה מעמיקה לתחילת שנת הלימודים הרשמית של רשת דרכא בספטמבר – הצוותים עובדים במקביל על תוכניות לימודים, פעילויות ותכנים חינוכיים שיילמדו בבתי הספר, זאת במטרה להבטיח את מיטב החוויות וההצלחה החינוכית של התלמידים.
ימי האוריינטציה וההכשרה נועדו להכין את המנהלים והצוותים לשנה החדשה ולהביא אותם למצב של מודעות מוחלטת לתפקידם ולמשימות החדשות שממתינות להם. חלק מהיעדים שגובשו הם עלייה במצוינות במתמטיקה ובאנגלית, עלייה במספר הפונים לשנת שירות או למכינות קדם צבאיות, 100 אחוז גיוס לצה"ל, הגדלת המועדון הבית-ספרי, שיפור הידע וההישגים, עבודה משמעותית על מיומנות רגשיות וחברתיות, טיפוח תרבות של מצוינות, חינוך לערכים, אקלים מיטבי ועוד.
ברשת דרכא מציינים, כי ייחודיות בתי הספר דרכא שיפמן ודרכא אריאל היא בפיתוח יצירתיות ובחיזוק היכולות האישיות והחברתיות של התלמידים. על פי ימי ההיערכות, תלמידי בתי הספר יכולים לצפות לחוויות חינוכיות מגוונות ומעניינות. המורים וצוות החינוך יתמקדו בעבודה אישית ומותאמת מול כל תלמיד, וישקיעו מאמץ רב בשילוב טכנולוגיה מתקדמת בתהליכי הלמידה. נוסף על כך, התלמידים יקבלו גישה לכלים דיגיטליים חדשניים המשלבים בין הלמידה המסורתית לטכנולוגיה המתקדמת.
מנהל אגף החינוך, ציון סודרי: "אנו מברכים על כניסתה של רשת דרכא לניהול בתי הספר התיכוניים בטירת כרמל. דרכא נבחרה בזכות יכולותיה הפדגוגיות להוביל את החינוך בעיר, תוך דגש משמעותי על פעילות חברתית ורגשית. צוותי הניהול וההוראה בבתי הספר שלנו מצפים בהתרגשות לקראת היציאה המשותפת לדרך, שתביא את העיר ואת החינוך בטירת כרמל לפסגות חדשות".
צילומים: באדיבות רשת דרכא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות