הותר לפרסום: הפסיכולוג החיפאי, מרדכי ג'יני, ביצע עבירות מין במשך שנים בארבעה ילדים על הרצף האוטיסטי

הפסיכולוג החיפאי, מרדכי ג'יני, שנעצר לאחר שנחשף כי במשך שנים רבות ניצל את היותו מטפל בילדים על הרצף וביצע בארבעה מהם עבירות מין, במספר רב של מקרים

בית המשפט המחוזי בחיפה התיר היום לפרסם באופן חלקי את עיקרי כתב האישום שהגישה בראשית השבוע פרקליטות המחוז נגד הפסיכולוג מרדכי ג'יני שטיפל בצעירים במרכז טיפולי בחיפה וכן בקליניקה הפרטית שלו.

מעשיו של הפסיכולוג החיפאי נפרשים על פני מספר עשורים, במהלכם על פי כתב האישום ביצע עבירות מין חמורות בארבעה מטופלים – כולם היו ילדים על הרצף האוטיסטי. ג'יני התמחה בטיפול בילדים על הרצף האוטיסטי במהלך השנים.

כאמור, על פי כתב האישום מיוחסות לג'יני ביצוע עבירות מין כלפי ארבעה מטופלים. את מעשיו אלו חשף מי שהגיע לטיפול אצל ג'יני לפני שנים רבות, בהיותו ילד כבן 12. על פי כתב האישום –  במהלך הטיפול הפסיכולוגי, ביצע ג'יני בילד על הספקטרום עבירות מין, עד אשר באחד האירועים הוציא הנער מכיסו אולר, אמר לפסיכולוג להפסיק וברח מהקליניקה. זמן מה לאחר המפגש המדובר, הגיע הפסיכולוג לביתו של המתלונן וביקש ממנו שלא יספר לאף אחד. הילד נשמע לאזהרות המטפל ובמשך מספר עשורים לא סיפר את מה שעולל לו בטיפול.

אם לא די, על פי כתב האישום שהוגש, בין השנים 2016 ל-2021,ביצע ג'יני עבירות מין בשלושה ילדים נוספים שהיו בטיפולו ושנמצאים על הספקטרום האוטיסטי, כשהוא חוזר על כך במספר רב של פעמים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות