4 שנים עברו מאז ששני ברדיצ'בסקי, הכלה הטרייה, התחשמלה בבית ששכרה בטירת כרמל, בשל רשלנות פושעת של הבעלים והחשמלאי. אביה של שני זועק: "4 שנים ובית המשפט דוחה את המשפט. למה? הלב שלנו קרוע והמנוולים מתחמקים מהדין"

4 שנים עברו מאז שני ברדיצ'בסקי, הכלה הטרייה התחשמלה למוות במקלחת הבית בטירת כרמל, אותו שכרה עם בעלה בשל רשלנות פושעת של בעלי הבית ו"החשמלאי" ששכר. משפחתה של שני זועקת עתה: "איך קורה שארבע שנים, לא מתקיים משפט נגד שני הפושעים האלו? כל פעם עורכי הדין שלהם דוחים דיונים ואנחנו לא רואים שום צדק וליבנו קרוע מכאב"

 

ב-21 באוגוסט 2017, שבוע אחרי חתונתה של שני לוי עם דני ברדיצ'בסקי, קרתה טרגדיה קשה, כששני התחשמלה למוות במקלחת הבית בטירת כרמל אותו שכרו הזוג הטרי. הבעל דני יצא לבית הכנסת, בין השאר כדי לגייס מניין למסיבת שבע הברכות, ושני נכנסה למקלחת לקראת האירוע, ושם מצאה את מותה.

רק לפני שנה וחצי הוגש כתב אישום נגד נכדו של בעל הדירה, שהוא נציגו וכנגד ה"חשמלאי" שניתק את ממסר הפחת בדירה, וככל הנראה גרם להתחשמלות. השניים מואשמים בגרימת מוות ברשלנות.

אלא שמסתבר שמאז לא קורה דבר בתחנות הצדק. בפוסט קשה ומרגש שכתב אמש אביה של שני, אורי לוי, הוא מספר איך 4 שנים אחרי מותה הטראגי של בתו, עורכי דינם של הנאשמים יחד עם בית המשפט נוהגים בסחבת שמביאה לפעירת הפצע הגדול שנפער במשפחה.

וכך כותב בכאב האב:

"שלום לכולם, אני אורי לוי אבא של שני לוי הכלה שהתחשמלה במקלחת לפני שלוש שנים ושמונה חודשים. באוגוסט הקרוב ימלאו למקרה ארבע שנים והכאב והצלקת שנשארה אצלנו בלב לא עוזבת אותנו.

"אני מעלה את הפוסט לספר לעם ישראל שעד היום מתנהל המשפט נגד שני הפושעים שהואשמו במוות ברשלנות. בינואר 2020 הוגש נגדם כתב אישום קשה מאוד ולצערי מאז שהוגש כתב האישום נגד הפושעים כל פעם המשפט נדחה. לצערי, גם שופטים מתחלפים ופשוט העורכים דין של הפושעים מצליחים לתעתע בבית המשפט ולדחות אותו.

"היום היה אמור היה להיות דיון נוסף בבית המשפט ואתמול בלילה קיבלתי הודעה ששוב המשפט נדחה לחודש יולי. רבותי באוגוסט הקרוב ימלאו לה ארבע שנים ואני שואל איפה הצדק, איפה השופטים? מבקש למרות שיש לנו עורך דין, הייתי מוכן שעוד עורך דין שיהיה מוכן לסייע במשפט, תבוא עליו הברכה.

"אנחנו כבר לא יודעים מה לעשות. היום אני מבין למה כבר אנשים אומרים שאין אמון בבית המשפט. אני בטוח שאם זה היה קורה למישהו בעל שם מזמן כבר האנשים האלה היו מאחרי סורג ובריח. אני לא מאחל לאף אחד לעבור את מה שאנחנו עוברים, כל החיים משתנים ברגע אחד… לא יתכן שהבת שלי היקרה שני תהיה מתחת לאדמה והמנוולים הפושעים יהיו בחוץ, כאילו לא קרה כלום. אני כותב את הפוסט הזה והידיים שלי רועדות והדמעות זולגות לי והכאב והגעגועים לא מרפים מאיתנו.

"אני רק מבקש מהבת שלי מחילה וסליחה שעדיין האנשים האלה חופשיים, אבל אני מבטיח לך בתי היקרה שנינוש שלי שאני לא אנוח עד שהפושעים המנעולים האלה יהיו מאחרי סורג ובריח…".

 

צילום: אלבום המשפחה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות