התביעה ביקשה מאסר של עד 4 שנים לספיר כהן, המטפלת שהתעללה בשש פעוטות במעון בנווה שאנן חיפה. סערה בדיון, כשאמה של כהן פנתה להורים וביקשה שלא ידרשו מאסר

סערה בדיון לעונש לספיר כהן, המטפלת שהורשעה ב-15 מקרי התעללות קשה בפעוטות במעון בנווה שאנן בחיפה. אמה של כהן פנתה להורי הפעוטות וביקשה שיוותרו על דרישתם לשלוח אותה למאסר, לאחר שלכהן תינוקת בת 8 חודשים: "אל תפרידו תינוקת מאמה"

החל הבוקר בבית המשפט המחוזי בחיפה שלב ההוכחות במשפטה של המטפלת ספיר כהן, שהורשעה ב-15 מקרי התעללות ואלימות קשה כנגד 6 פעוטות במעון בנווה שאנן בחיפה. התביעה ביקשה להטיל על ספיר כנן עונש מאסר בפועל של בין 2-4 שנים.

במהלך הדיון התעוררה סערה, לאחר שהמטפלת המורשעת, ספיר כהן, התנצלה בפני ההורים. הסערה קמה כשאמה של כנן פנתה לאחת מהאמהות לילדים שנפגעו וביקשה: "אני אעשה כל מה שתרצי, יש לה ילדה בת שמונה חודשים. אל תפרידו ילדה מאמא". האמא ענתה לה: "היא רצחה את הילדים שלנו, מחילה לא תעזור!".

במהלך הדיון העידו מספר הורים לילדים שעברו התעללות מידי כהן. אביה של אחת מהילדות שחוותה התעללות מצדה של המטפלת, העיד: "אנחנו חיים כבר שנתיים בסיוט מתמשך, חלום בלהות של כל הורה, הפחד הכי גדול שלו. עדיין בתי לא חזרה לשום מסגרת. הסבתא עברה לגור איתנו. כמעט פיטרו אותי מהעבודה שלי… על דברים כאלו אין מחילה. כל הורה שהילד שלו עובד דבר כזה הוא פוסט טראומתי לכל חייו. אנחנו כהורים יש לנו פוסט טראומה עם כל הילדים שיהיו לנו".

אימא של אחת הפעוטות שאף היא עברה התעללות, העידה: "ראיתי את הסרטונים של הבת שלי, אהבת חיי, בת חצי שנה, לא יכולה לדבר להגיב, בזמן שהגברת ספיר כהן חבטה בה באגרופים בפנים שלה פעם אחר פעם, מניפה אותה כאילו הייתה שק תפוחי אדמה. בחוסר רגישות שהמוח האנושי בכלל לא מסוגל לעכל.

"מה חשבת לעצמך כשעשית דבר כזה? את רצחת שש משפחות. זה יכול היה להיגמר במוות… הילדים שלנו שם חטפו מכות ונלחמו על חייהם כל יום…. בעלי עבר טיפולים פסיכולוגיים, היה לנו משבר בזוגיות".

כאמור התביעה ביקשה הטלת מאסר בפועל על ספיר כהן של בין שנתיים עד 4 שנים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות