30 חודשי מאסר בפועל נגזרו על השוטרת מחיפה, מירה כרסנטי, שיחד עם אחיה זייפה צוואת קשישה ערירית וגנבו את כל כספי הירושה. "השוטרת הפכה משומרת חוק לעבריינית"

30 חודשי מאסר וקנס של 60 אלף שקלים גזר בית משפט השלום בחיפה על השוטרת לשעבר, מירה כרסנטי, מחיפה, שיחד עם אחיה ד"ר דניאל כרסנטי, זייפו צוואת קשישה ערירית והשתלטו על צוואתה

30 חודשי מאסר וקנס של 60 אלף שקלים נגזרו על השוטרת לשעבר, מירה כרסנטי, שזייפה צוואת קשישה ערירית ביחד עם אחיה, ד"ר דניאל כרסנטי והשתלטה על ירושתה. "השוטרת הפכה משומרת חוק לעבריינית, ורק ענישה מכאיבה תבהיר שהמעשים קשים", כך כתב השופט זאיד פלאח בהחלטתו היום בבית  משפט השלום בחיפה.

כזכור, השוטרת לשעבר מירה כרסנטי ואחיה ד"ר דניאל כרסנטי הורשעו בביצוע עבירות של זיוף ומרמה.

לפי כתב האישום המרכזי שהוגש נגד כרסנטי ואחיה ב-2017. כרסנטי, מעצם היותה שוטרת בחיפה, ניצלה גישה שהייתה לה למערכת המחשוב המרכזית של המשטרה, איתרה פרטים של קשישה שנפטרה ובדקה כי אין לה קרובים מדרגה ראשונה.

בהמשך, הכינה צוואה מזויפת שבה נכתב כי אחיה והיא יירשו את כל רכושה של המנוחה. בצוואה נכתב כי המנוחה הייתה חברתה של אמה של הנאשמת. השניים הואשמו במקרים נוספים של זיוף ומרמה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות