ביה"ח "בני ציון" ישלם 650 אלף שקל פיצוי לזוג מחיפה על אובדן עובר וסכנת חיי האם, בגלל רשלנות בית החולים

תושבת חיפה שעברה הפריה בבית החולים "בני ציון" התריעה בפני הרופאים כי יתכן שיש לה הריון חוץ רחמי. הרופאים שללו זאת והיא נשלחה לביתה. כעבור ימים אושפזה בטיפול נמרץ במצב מסכן חיים ואיבדה את עוברה. עתה בית החולים יפצה אותה ב-650 אלף שקל

בני זוג בשנות ה-30 לחייהם יזכו לפיצוי בסך כ-650 אלף שקל לאחר שבית המשפט קבע כי רשלנות בית החולים "בני ציון" גרמה לאשה הרה אבדן עובר בשבוע ה-7 ומצב מסכן חיים אשר הצריך ניתוח חירום.

כך עולה מתביעה שהגישו בני הזוג מחיפה, באמצעות עורכות הדין  ויקי בקשי ואנה רייף – ממשרד כספי סרור ושות' המתמחה בתביעות רשלנות רפואית.

מהתביעה עולה כי לפני כ-8 שנים, האישה הרתה, לאחר שביחידה להפריה חוץ גופית של בית החולים הוחזרו לגופה שלושה עוברים.

בבדיקה בקופת החולים נרשמו ערכים גבוהים של הורמון ההיריון ועלה חשד להריון מרובה עוברים. נתונים אלה חייבו להעלות חשד להריון תוך רחמי תקין בצירוף הריון לא תקין – חוץ רחמי.

בני הזוג הביעו בפני הצוות הרפואי את חששם כי שוב מדובר בהיריון חוץ רחמי, מאחר ובעברה של האישה היו מספר הריונות מחוץ לרחם וכריתת שתי חצוצרות. אולם הצוות הרפואי שלל זאת והאשה שוחררה להמשך מעקב בקהילה.

היא טסה לחו"ל במסגרת עבודתה וכמה ימים לאחר נחיתתה שם, אושפזה במצב מסכן חיים ביחידה לטיפול נמרץ,

לאחר שההיריון שמחוץ לרחם התפוצץ. כתוצאה מכך איבדה האישה גם את הריונה התוך רחמי התקין ונאלצה לעבור ניתוח חירום וגרידה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות