מרכז הצעירים בקריית ביאליק זוכה במעון חדש, מודרני, צעיר וגדול

מרכז צעירים מחודש, מודרני ותוסס עומד להיפתח בקרוב בקריית ביאליק. המרכז עוצב בסגנון מודרני המתאים לצעירים עם הרבה חללים פתוחים המתחברים ביניהם. האולמות מאפשרים קיום פעילויות, סדנאות והרצאות לטובת הצעירים בעיר

ראש העיר אלי דוקורסקי סייר במרכז הצעירים החדש שנמצא בשלבי בינוי האחרונים.

המרכז החדש הוקם בסמוך למרכז הישן במרכז סביניה בשטח של 450 מ"ר. המרכז עוצב בסגנון מודרני המתאים לצעירים עם הרבה חללים פתוחים המתחברים ביניהם. האולמות מאפשרים קיום פעילויות, סדנאות והרצאות לטובת הצעירים בעיר.

בין השאר יתקיימו במרכז פעילויות להורים וילדים, הרצאות בנושא הורות, סדנאות למידה לסטודנטים, הדרכות בנושאים פיננסיים לצעירי העיר ועוד.

במקום יפעל מרכז הדרכה בנושאים הקשורים ללימודים ורכישת השכלה, תעסוקה ותרבות הפנאי.

עבור הסטודנטים הוכן חדר למידה ייחודי אליו ניתן להגיע עם המחשב הנייד וללמוד באופן פרטני או בקבוצות.

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני רואה בצעירים ובסטודנטים את העתיד של עירנו. חשוב לאפשר להם ללמוד, להתפתח ולתת כלים ברכישת השכלה, לסייע במציאת מקום תעסוקה לצד קיום פעילויות תרבות ופנאי. המרכז החדש מאפשר לאגד תחת קורת גג אחת את כל המענים לצעירי העיר".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות