פצוע קשה בן 60 ועוד שני פצועים בתאונה בין רכב לשני אופנועים בצומת צבר

תאונה עם מעורבות רכב פרטי ושני אופנועים בצומת צבר לכיוון עכו. אחד מהרוכבים עם פגיעת ראש קשה

בשעה 13:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על תאונת דרכים בין שני אופנועים ורכב פרטי בצומת צבר לכיוון עכו. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים רמב"ם 3 פצועים: רוכב אופנוע, גבר כבן 60 במצב קשה עם חבלת ראש, גבר בן 25 במצב קל ונהגת הרכב הפרטי, אישה כבת 40 במצב קל.

חובש בכיר במד"א איתי מזור, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה בין שני אופנועים ורכב פרטי. רוכב אופנוע, גבר כבן 60 שכב מספר מטרים מהאופנוע כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש, מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קיבועים, חבישות ועצירת דימומים, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב. 2 פצועים נוספים טופלו במקום ופונו לבית החולים כשמצבם קל."

 

צילום: דוברות איחוד הצלה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות