רוכבים על אופנוע? אתם חייבים לקרוא את הכתבה

עורכי הדין נסים את כהן ניסן. צילום שטיינר צלמיםעורכי הדין נסים את כהן ניסן. צילום שטיינר צלמים

עורך דין לתאונות אופנוע

אם קרה מה שקרה ורוכב האופנוע נקלע לתאונת דרכים, אל מי עליו לפנות? האם עורך הדין לתאונות רכב הוא גם עורך הדין שיוכל לסייע במקרים של תאונות אופנוע? אז אם תהיתם בעניין, אתם בהחלט לא הראשונים. רבים חושבים שיש צורך באיש מקצוע נפרד לכל תחום. אך האמת היא שזה לא כך ולמעשה מדובר באותו איש מקצוע אשר אמור לייצג גם את רוכב האופנוע בדיוק כמו את הנהג במכונית.

למעשה כל עורך דין תאונות דרכים אמור להיות בקיא בכל מה שקשור לתאונות דרכים. גם אם מדובר בתאונת דרכים שארעה במהלך התנגשות בין שני כלי רכב או בין כלי רכב לבין הולך רגל. מובן כי זה כולל את כל הסוגים של כלי הרכב. אופנוע כמו מכונית ומשאית כמו אוטובוס. עורכי הדין אמורים לייצג את הלקוחות שלהם, בין אם מדובר בצד הפוגע ובין אם מדובר בצד הנפגע, בחברת הביטוח או את התובע את חברת הביטוח.

כל החוקים שרלוונטיים לנושא של תאונות דרכים אמורים להיות נהירים לעורך הדין שאמור לייצג את לקוחותיו.

טיפים – מה לעשות לאחר תאונת אופנוע?

  • לפני הכול, יש לבדוק אם יש אנשים שנפגעו והם זקוקים לעזרה רפואית. יש לטפל בכל מי שזקוק לסיוע ורק אחר כך אפשר להתפנות ולטפל בשאר העניינים.
  • חשוב לרשום את כל הפרטים של הנהג השני. זה כולל את פרטיו האישיים, את מספר הזהות שלו, את מספר רישיון הנהיגה ועוד. אם הנהג מסרב לתת את הפרטים אפשר פשוט לצלם את כלי הרכב וכך יהיו כל הפרטים בידיו של הנהג הנפגע.
  • חשוב לתעד כל פרט מהזירה. לצלם את כלי הרכב הפוגעים או הנפגעים, לתעד את התמרורים ואת הרמזורים הנמצאים במקום וכל מה שנראה קשור לתאונה.
  • כדאי לרשום ולתעד את כל פרטי התאונה כי ייתכן ועם הזמן, פרטים יישכחו.
  • חשוב לאסוף עדויות מהשטח של אנשים שהיו בזירה בעת התאונה. חשוב לבקש מהם את מירב הפרטים על מנת שניתן יהיה להשיג אותם מאוחר יותר אם יהיה צורך בקבלת עדות.
  • יש לזמן את המשטרה למקום בהקדם האפשרי.
  • חשוב לשמור כל קבלה שקשורה לתאונה כמו גם מסמכים רפואיים שהתקבלו. כמו קבלה ממד"א וכדומה.
  • לא מומלץ לפנות לבד אל חברת הביטוח!
  • פנייה אל עורך דין עם כל הפרטים על מנת שניתן יהיה למצות ולקבל את מירב הזכויות.

 

 

לייעוץ והמלצות נוספות: 

משרד עורכי דין- נסים את כהן ניסן

law-offices.co.il

שדרות המגינים 39-41 חיפה

04-8512612

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות