שלושה צעירים תושבי טובא זנגריה נעצרו בחשד לפריצה כשהם מצוידים במיכלים עם חומר דליק

הכוחות לכדו ועצרו את שלושת החשודים שנסעו בשני כלי רכב שונים לאחר מרדף סמוך לכפר טובא זנגריה. ברכביהם של החשודים נמצאו כפפות, כובעי גרב, חומרים דלקים ואמצעי פריצה.

חוליית מציתים שפעלה באיזור מחניים נעצרה לאחר מרדף משטרתי. כוחות משטרה ומג"ב הפרוסים בצפון במסגרת ההערכות המיוחדת למאבק בתופעת גביית דמי חסות הוזנקו בעקבות ידיעה על חשודים שפרצו ונכנסו לעסק לממכר חומרי בניין ובית אריזה באיזור מחניים, כשהם רעולי פנים ומצויידים במיכלים עם חומר דליק. הכוחות לכדו ועצרו את שלושת החשודים שנסעו בשני כלי רכב שונים לאחר מרדף סמוך לכפר טובא זנגריה. ברכביהם של החשודים נמצאו כפפות, כובעי גרב, חומרים דלקים ואמצעי פריצה.

השלושה (23,26 ו- 22) תושבי טובא זנגריה יובאו היום לבית משפט השלום בקרית שמונה לדיון בהערכת מעצרם.

משטרת ישראל מוסרת: המשטרה נלחמת מלחמת חורמה באלימות במגזר הערבי. וממקדת משאבים הולכים וגדלים כנגד ארגוני הפשע המאורגן באזור הצפון, אשר פועלים, בין השאר, בסחיטת דמי חסות אירועים אלו מצטרפים להצלחות נוספות בתפיסת חשודים בירי על בתי עסק בצפון שהביאו למעצר שתי חוליות (2 תושבי מע'אר שאחד מהם נהרג מירי, ו-3 תושבי בענה) וזאת לאחר שביצעו ירי במע'אר ובמג'ד אל כרום בסוף השבוע, ובסך הכל נעצרו 14חשודים תושבי מע'אר, ערבה, בענה ודיר חנא באירועי הירי לעבר בתי העסק.

צילום משטרת ישראל צילום משטרת ישראל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות