בדיקת ינשוף: בית משפט השלום זיכה את הנהג, המחוזי הרשיע והעליון השאיר את העונש על כנו

לאחר שבימ"ש העליון דחה את בקשת הערעור של נהג "שהכשיל" את בדיקת השכרות במכשיר הינשוף, הושת עליו פסילה של רישיון הנהיגה למשך 24 חודשים

במהלך חודש פברואר 2016 נעצר הנהג במחסום משטרתי לבדיקת שכרות, לאחר 9 ניסיונות בדיקה במכשיר הינשוף לא הצליחו השוטרים לדגום את הנהג בשל חוסר שיתוף פעולה מצדו, על כן נמצא כמי שנוהג בהשפעת אלכוהול מתוקף "סירוב".

בדיון שהתקיים בינואר 2020 זיכה בימ"ש השלום את הנהג מאשמה ומשטרת ישראל, באמצעות חטיבת התביעות ערערו לבימ"ש מחוזי בחיפה שקיבל את הערעור, והרשיע את הנהג בחודש מרץ האחרון באומרו: "הניסיונות הכושלים לביצוע הבדיקה, לצד אינדיקציות רבות המעידות כי המבקש נהג תחת השפעת אלכוהול, מקימים חזקת השכרות וכי המבקש לא הצליח להפריך את החזקה, ועל כן יש להרשיעו."

בדיון שהתקיים השבוע בבימ"ש העליון אודות ערעור של הנהג, החליט השופט להותיר את גזר הדין על כנו כפי שקבע בימ"ש השלום ודחה את ערעורו. דהיינו, רישיון הנהיגה נפסל ל-24 חודשים ועוד 36 חודשים על תנאי ומאסר על תנאי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות