לפי נתוני משטרת ישראל: 40% ירידה בהקמת הרעש בקריית ביאליק

משטרת ישראל והשיטור העירוני הגישו לראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי דו"ח תקופתי המעיד על ירידה של 40% בהקמת הרעש ברחבי העיר

לאור ריבוי אירועי הרעש במקומות ציבוריים, השיטור העירוני החליט לקבוע כיעד לשנת 2020 את נושא הורדת הרעש בפארקים גינות ציבוריות בשעות המנוחה, לצורך כך נערכו סיורים תדירים וממוקדים במקומות בהם נרשמו תלונות רבות בשנת 2019. האכיפה המוגברת הניבה פירות והביאה להורדה של 40% במקרים של הקמת רעש לאומת התקופה המגבילה אשתקד.

כך בתקופה של ינואר- מאי בשנת 2019 נרשמו 236 מקרים של הקמת הרעש לעומת 142 מקרים בשנת 2020 בתקופה המגבילה. לפי הנתונים נצפית עליה של המקרים ככל שמתקרבים לחודשי הקיץ ולחופש הגדול, לימים החמים בהם בני הנוער שוהים מחוץ לביתם, דבר שמצריך פעולות הסברה ואכיפה מוגברת.  

ראש העיר אלי דוקורסקי הודה לשיטור העירוני על הירתמותם  למשימה וציין: " מיזם השיטור העירוני מוכיח את עצמו פעם אחר פעם, הוא קשוב לרחשי ליבם ובקשות של התושבים, זמין מיידית לקריאות ופועל בהתאם לצרכי התושבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות