מבשלת זוגיות: עו"ד גלית צור מחזיקה משרד מצליח, מופיעה על הבמה וכעת מוציאה גם ספר

בנוסף לכל זה, גלית הינה חברה באגודת ידידי בי״ח רמב״ם, פעילה בארגון רוטרי, פעילה במרכז לנפגעות תקיפה מינית, מרצה ומעבירה קורסי גישור, מסמיכה מגשרים לפי שיטת ה- MCT ופעילה בקהילה

עוד בילדותה, בשנות ה-80, בהשראת התוכנית הפופולרית "פרקליטי אל.איי", חלמה גלית צור על עולם של חליפות מחויטות, עסקים, התנהלות בבית משפט, צדק וניצחונות. כמהה לאותה הילת צדק וזוהר שעיטרה את הדמויות. היא רק לא תיארה לעצמה כמה רחוק היא עוד תגיע ותגשים את חלומה. כיום גלית היא עו"ד מצליחה כשבמקביל היא מופיעה על הבמה במופע 'מבשלים זוגיות' וכעת היא גם מוציאה ספר.                                                                                                                                                        עו"ד גלית צור, 45, נשואה+4, היא בעלת משרד עורכי הדין "צור- משרד עו"ד וגישור", בוגרת משפטים LLB ומגשרת מוסמכת עם התמחות ייחודית בגישור משפחתי מטעם לשכת עורכי הדין, הנושאת מעל 20 שנות ותק ברזומה. גלית עלתה על המסלול המהיר להצלחה כשכבר בשנה השנייה ללימודי המשפטים, התקבלה להתמחות במשרד עו"ד גלזר- בלכמן הידוע- משרד גדול ויוקרתי שייצג את כל חברות הביטוח וניהל תיקים גדולים ומוכרים. בהמשך גלית הצטרפה למשרד כשותפה.  על אף ההישגים הרבים והמהירים, גלית שאפה לצאת לעצמאות עסקית. היא הקימה את משרדה הראשון עם בעלה, עו"ד שמעון צור המתמחה בתחום האזרחי-מסחרי. לפני כעשור נחשפה לתחום דיני המשפחה ומשם החלה בדרך אישית חדשה, כשלנגד עיניה ניהול תיקים על פי סטנדרטים גבוהים ומקצועיים ומתוך ראיה כי ארגז הכלים המשפטי מורכב מקשת רחבה של אמצעים, לרבות הסכמי גירושין, הסכמי שלום בית, גישור משפחתי, אימוץ ילדים, ועד לניהול תיקי גירושין בביהמ״ש לענייני משפחה ובבית הדין הרבני, מזונות, פירוק שיתוף ואיזון משאבים, משמורת, וערעורים מורכבים. לדבריה "מהמקום הכואב והקשה של פירוק התא המשפחתי, מקום שבו העוגנים מתערערים-לא רק הניצחון המשפטי מעניין אותי, חשובה לי לא פחות גם הובלת הלקוח לעתיד בטוח למענו ולמען הילדים, צמיחה וגדילה אישית ומשפחתית" גלית צברה ניסיון והבנה עמוקים בתחום גם מהפן האישי כאשר חוותה בעצמה משבר בנישואין, אך הצליחה בעבודה והשקעה משותפת עם שמעון לצלוח אותו וכיום הם 24 שנים ביחד. גלית מחזיקה בתעודת מאסטר ב-NLP (ניהול תהליכי חשיבה)המהווה ערך מוסף לעבודתה, כאשר היא משלבת טכניקות וכלים שונים מעולם זה בטיפול בתיקיה ומול לקוחותיה יש לציין כי גלית הינה חברה באגודת ידידי בי״ח רמב״ם, פעילה בארגון רוטרי, פעילה במרכז לנפגעות תקיפה מינית ומעורבת רבות בקהילה. בנוסף, גלית מרצה ומעבירה קורסי גישור ומסמיכה מגשרים לפי שיטת ה- MCT.

גלית נכנסה לעולם המשחק עם המופע "מבשלים זוגיות" בשיתוף עם יוסי פרץ-ארי וסימי אקשוטי, ויחד במשך למעלה משמונה שנים הם ממלאים אולמות בארץ ובחו"ל. לדבריה "עולם המשפט הוא סוג של משחק, מעין תמנון רב זרועות של התנהלות מול גורמים רבים ושונים- הלקוח, הצד שמנגד, עו"ד של הצד השני, השופט וכו'. צריך להתאים את עצמך כל פעם לסיטואציה המשתנה ולשחק נכון ומדוייק בזירה".

בימים אלה עומד לצאת לאור ספרה של גלית, שנכתב מתוך ניסיונה האישי והמקצועי ובעיקר מתוך צפייה בחייהם של אלפי זוגות. הספר שזור בסיפורים אמיתיים, כך שהקורא יכול לזהות בהם את עצמו או את יקיריו. מחבלני הזוגיות שמחרבים ופוגעים, דרך חוקי האהבה שאם נקיים אותם וממש נעבוד כדי לממש אותם נמצא את האושר של זוגיות מעצימה, ואם למרות הכל, תגמר האהבה או נקלע למשבר בזוגיות, הספר מסביר את הכרוניקה של הגירושין, מעניק כלים לצלוח את המשבר ולצאת ממנו לא רק מוגנים בטוחים ומנצחים, אלא גדולים מצליחים ומאושרים יותר. על היח"צ והליווי התקשורתי של גלית אמון משרדה של לימור כרסנטי.

עו"ד גלית צור מסכמת: "תעשה כל יום דבר שמאז ומתמיד מפחיד", כפי שכתב שלמה ארצי. "זה המוטו שמנחה אותי. עברתי כברת דרך, העזתי, בדקתי, נפלתי, קמתי, הצלחתי והגעתי למקום יציב וטוב בחיי ואני כמובן שואפת להמשיך, להיפתח לאתגרים חדשים ולצלוח גם אותם ולא להפסיק לעוף על החיים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות