"בני מנשה" חגגו ט"ו בשבט ראשון בישראל

אירוע הנטיעות המרגש נערך בשיתוף עם רשת המתנ"סים נשר, אולפן עברית ותיכון מקיף נשר. ברחבת העירייה התקיים טקס נטיעות מסורתי והיכל התרבות נערך סדר ט"ו בשבט כהלכתו. באירוע לקחו חלק גם: סגני ראש העיר, גיאורגי גרשקוביץ ותומר כהן, מנהל קרית החינוך ע"ש רבין בנשר, ארז מזרחי, מנהלת תיכון מקיף נשר, לאה אופיר, רכזת שח"ר בתיכון, רחל בוכריס, מנהל רשת המתנ"סים נשר, וינו טרפה, ורכזת המתנדבים העירונית, בתשבע זגורי.

לוי ברך את תושבי העיר נשר חדשים וותיקים בברכת חג ט"ו בשבט שמח, ואמר: "עיריית נשר משקיעה משאבים ניכרים בקליטתם של העולים החדשים, מחבקת ומאמצת את קהילת 'בני מנשה'. נמשיך ללוות את העולים החדשים בקליטתם כאן בעיר, נמשיך לחגוג יחד איתם את חגי ישראל ולקרבם ולשלבם בכל תחומי החיים ומעגלי העשייה בעיר. יש לנו קהילה נפלאה ותומכת של תושבים ותיקים שיודעים להסביר פנים לעולים החדשים. אותי זה מרגש כל פעם מחדש".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות