אושר תקציב עיריית נשר לשנת 2023 בסך 226 מליון שקלים. רועי לוי, ראש עיריית נשר: "גם השנה נמשיך את מסורת ההשקעה ארוכת השנים שלנו מימי דוד עמר ז״ל ונוביל בהשקעה בחינוך בארץ."

את שנת 2022 העירייה סיימה בצורה מאוזנת לחלוטין וללא גרעונות. גם תקציב 2023 צפוי להסתיים במאזן חיובי. תקציב החינוך גדל ב 1.2 מיליון ש"ח ותקציב הרווחה ב1.5 מיליון

מליאת מועצת העיר נשר אישרה השבוע את תקציב העיר נשר לשנת 2023 בסך 226,025,608 מיליון שקלים. התקציב גדל בשיעור של 7 מיליוני שקלים בהשוואה לתקציב של 2022. ההשקעה בתקציב החינוך גדלה בכ-1.2 מיליוני שקלים ומוסיפה להיות מהגבוהות בישראל וההשקעה במחלקת הרווחה והשירותים החברתיים גדלה אף היא בכ-1.5 מילוני שקלים.

את שנת 2022 העירייה סיימה בצורה מאוזנת לחלוטין וללא גרעונות. גם תקציב 2023 צפוי להסתיים במאזן חיובי.
זו השנה הרביעית ברציפות שעיריית נשר זוכה בתואר רשות איתנה, חותמת ממשרד הפנים על ניהול תקין המאפשרת גמישות כלכלית ניהולית יתרה.

ראש עיריית נשר, רועי לוי: ״גם השנה אנו ממשיכים להביא השקעות ממשרדי הממשלה למען התושבים. גם השנה נמשיך את מסורת ההשקעה ארוכת השנים שלנו מימי דוד עמר ז״ל ונוביל את ההשקעה בחינוך בארץ. נשר הולכת קדימה עם השקעות רבות בפיתוחה ושמירה על הקהילה המופלאה שלנו. שתהיה לכולם שנה אזרחית מוצלחת ופוריה."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות