בטקס בנשר לציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית אמר ראש העיר לווטרנים: "מי שמאשים יהודים בשת"פ עם הנאצים, צריך להתנצל בפניכם!"

בטקס שנערך לציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית בנשר, בנוכחות וטרנים, קרא רועי לוי, ראש העיר להתנצלותו של שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב על אמירותיו הקשות

 

אתמול, יום הניצחון על גרמניה הנאצית, ערכה עיריית נשר, כבכל שנה, טקס בו היא מוקירה ומכבדת את תושבי העיר שלחמו בצבא הרוסי עת מלחמת העולם השניה. הטקס התקיים באנדרטה העירונית, בסמוך למוזיאון הוטרנים העירוני.

יום הניצחון חל השנה בדיוק כשבוע לאחר אמירתו הקשה של שר החוץ הרוסי ״גם להיטלר היה דם יהודי״. אמירה זו גונתה נחרצות על ידי ראש הממשלה ושר החוץ הישראלי.

אתמול, בשעת נאומו בטקס ראש עיריית נשר ניצב אל מול אותם ותיקי המלחמה ואמר: ״מי שמאשים יהודים ששיתפו פעולה עם הנאצים הוא לא שונה מאותם הנאצים. והוא צריך להתנצל! בפניכם קודם כל, על כך שהוא מאשים אתכם בשיתוף פעולה עם הצורר הנאצי…״.

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות