טירת כרמל ציינה 77 שנה לניצחון על גרמניה הנאצית, בהשתתפות וטרנים תושבי העיר

וטרנים תושבי העיר, יוצאי הצבא האדום ועשרות בני נוער, תלמידים וחניכי תנועות הנוער וכן ראש העיר, אריה טל ובכירים בעירייה השתתפו אמש בטקס לציון 77 שנה לניצחון על גרמניה הנאצית. טל: "אנו עומדים כאן היום כדי להצדיע ללוחמי דור הוותיקים, הווטרנים, הגיבורים והאמיצים"

 

באנדרטת הזיכרון ללוחמי מלחמת העולם השנייה שבגן התותח בטירת כרמל נערך אמש הטקס השנתי, לציון 77 שנה לניצחון על גרמניה הנאצית, בהשתתפות וטרנים תושבי העיר, יוצאי הצבא האדום ועשרות בני נוער, תלמידים וחניכי תנועות הנוער. השנה הופק הטקס לראשונה על ידי עמותת סחלב ובשיתוף משרד העלייה והקליטה והאגף לשירותים חברתיים.
ראש העיר, אריה טל אמר בטקס: "אנו עומדים כאן היום כדי להצדיע ללוחמי דור הוותיקים, הווטרנים, הגיבורים והאמיצים, שלחמו בצורר הנאצי – ויכלו לו. בזכות גבורתכם, ואומץ לבם של רבים שכבר אינם איתנו, אנו ניצבים כאן כעת, 77 שנה אחרי הניצחון על גרמניה הנאצית – ניצחון רוח האדם וערכי החירות והחופש על הרשע, על הגזענות, על הרודנות ועל הדיכוי. מי ייתן והעולם לא יידע עוד תקופות אפלות ולא יידע עוד מלחמה, גזענות, שנאה ופחד.
"וטרנים יקרים, אנו מבטיחים להמשיך ולהוקיר את פועלכם, את ההקרבה, את הלחימה הבלתי מתפשרת ואת עוז רוחכם – ולהעבירה הלאה לדורות הבאים, שחלקם נמצאים כאן היום איתנו במעמד זה. כולי תקווה שנמשיך להיפגש כאן כולנו, גם בשנה הבאה".
לצד ראש העיר, אריה טל השתתפו בטקס ראש האגף לשירותים חברתיים בעירייה, איתנה שר שלום וסגניתה, רותי פרידמן; מנכ״ל עמותת סחלב, אלי ברגר; נציגת משרד העלייה והקליטה, נטליה יפרח; ואחראית מועדון הווטרנים, תמרה מרגולין.

 

צילום: עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות