יש נשר בשמיים: ראשונה בזכאות לבגרות במטרופולין, מובילה בגיוס ובשביעות רצון מורים

רועי לוי, ראש עיריית נשר ״נמשיך להשקיע הכי הרבה בישראל בתלמידים שלנו, נמשיך לחבק ולהכשיר את המורים שלנו ולחנך את הילדים לא רק למצוינות לימודית, אלא גם חברתית וערכית."

כמידי שנה, התפרסמה גם היום התמונה החינוכית של משרד החינוך. העיר נשר, זוכת פרס החינוך לשנת תשפ״ב, ממשיכה להוביל את השדה החינוכי ומצטיינת בגיוס ובשביעות רצון עובדי הוראה. בתמונת החינוך השנתית נבדקים עשרות קריטריונים, בין היתר על ידי שאלוני מדגם המחולקים בכל הארץ. התוצאות מעניקות למקבלי ההחלטות אפשרות לבחון את המערכת החינוכית על היבטיה השונים. כמו כן הציבור מקבל תמונת מצב על מערכת החינוך היישובית במקום מגוריו.

והמספרים:
אחוז הזכאות לבגרות בישראל עומד על 76% כאשר בנשר הזכאות עומדת על 88.2%, ממוצע יישובי, הנתון הגבוה ביותר במטרופולין חיפה (נתוני תיכון נשר מהגבוהים בארץ). אחוז הנשירה בעיר מהנמוכים בארץ 0.5% בלבד. המשמעות הינה שהמערכת איננה מתמקדת רק בטיפוח מצוינות, אלא גם בעזרה וליווי תלמידים אשר מתקשים יותר בהתמדה ובהתפתחות לימודית. גם אחוזי הגיוס בעיר מהגבוהים והם עומדים על 95% לבנים ו92.3% לבנות.

רועי לוי, ראש עיריית נשר ״הלב פשוט מתרחב מגאווה. הקהילה החינוכית בנשר היא מהמובילות בישראל ופרסום התמונה החינוכית השנה היא הוכחה נוספת לכך. נמשיך להשקיע הכי הרבה בישראל בתלמידים שלנו, נמשיך לחבק ולהכשיר את המורים שלנו ולחנך את הילדים לא רק למצוינות לימודית, אלא גם חברתית וערכית. נתון שנחבא אל הכלים הינו מספר מקרי האלימות במוסדות החינוך בעיר. בנשר הנתון נמוך ב-50% מהממוצע הארצי, ואנו עובדים כל העת על מנת למגר את התופעה עד להיעלמותה"

נשר חזקה בחינוך. צילום דוברות נשר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות