חונכים את הפרקט החדש בטורניר הסטריטבול הראשון של נשר

אמש התקיים באולם הספורט בחטיבות הביניים בנשר טורניר הסטריטבול הראשון של העיר בשיתוף אגודת הכדורסל הפועל נשר

טורניר הסטריטבול (כדורסל רחוב) הראשון בנשר יצא לדרך ברביעי האחרון בהשתתפות 140 שחקנים ושחקניות שהגיעו להתחרות על הגביע. הטורניר התקיים באולם הספורט המחודש, ששופץ במהלך חופשת הקיץ, במבנה החטיבות בעיר. בטורניר השתתפו ילדים ונוער מהעיר נשר ומהאזור חובבי כדורסל ושחקנים מקצועיים. המשחקים נערכו בקבוצות של 3 נגד 3 במשחקים קצרים של 7 דקות, כאשר בכל זמן שיחקו במקביל 6 קבוצות.

ענף הסטריטבול נחשב לחדש יחסית, שהתחיל בעשור הראשון של המאה הקודמת בארצות הברית. חוקי כדורסל הרחוב התפתחו עם השנים ויצרו משחק שונה מהכדורסל אותו אנו מכירים. לדוגמה, החוקים שנקבעו מתירים לשחקן לבצע יותר משני צעדים כדי להטביע ועבירה ניתנת רק כאשר יש עבירה רצינית שמפריעה לשחקן לבצע מהלך.

ראש העיר, רועי לוי, שהזניק את הטורניר: "אני שמח להוציא לדרך את טורניר הסטריטבול הראשון בנשר. הענף הזה התפתח בתוך הקהילות בערים וברחובות ונתן לכולם הזדמנות שווה לשחק ולהתחרות. גם כאן בנשר, הספורט הוא חלק חשוב במערכת החינוך העירונית, המאפשרת לכל אחד ואחת להתפתח בכל תחום שיבחר. אני מאמין שהטורניר הזה יתחיל מסורת של תחרויות ספורט בעיר במגוון ענפים ותחומים שונים, ומי יודע אולי האלוף האולימפי הבא של ישראל יצא כאן מנשר".

טורניר הסטריטבול בנשר צילום דוברות נשר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות