כ- 50% מהנוער בעיר נשר מתנדב או לוקח חלק בפעילות חברתית. נתונים אלו עלו לרגל הענקת אות הנוער המתנדב ל-36 נערים ונערות בנשר

אות הנוער המתנדב הוענק השבוע ל-36 בני ובנות הנוער תושבי העיר נשר על הצטיינותם ותרומתם לקהילה. ראש העיר רועי לוי: ״יש דבר אחד יותר חשוב ממצוינות לימודית והיא מצוינות חברתית, גאה בדור העתיד שלנו!״

 

"אות הנוער המתנדב" הוענק השבוע, ל-36 בני ובנות נוער מהעיר נשר, על הצטיינותם בהתנדבות ותרומה לקהילה בשנת הפעילות תשפ"ב. הטקס נערך בהיכל התרבות בנשר, במעמד ראש העיר מר רועי לוי, מנהלת מחלקת החינוך, גלי כהן, מנהל יחידת הנוער, אור מורדו ובהשתתפות גורמים בכירים במינהל חברה ונוער – משרד החינוך במחוז חיפה, מנהלי בתי ספר, תלמידים ונציגי מועצות התלמידים והנוער בעיר. במסגרת האירוע הוענק למועצות התלמידים בחטיבות הביניים ומועצת התלמידים והנוער העירונית גם "אישור תקינות המועצה" מטעם משרד החינוך ומועצת התלמידים והנוער המחוזית מחוז חיפה. הטקס סיכם את שנת הפעילות בחינוך החברתי ערכי והחינוך הבלתי פורמלי.
בין בני הנוער הזוכים: נערות ונערים המתנדבים במסגרות הבאות: מועצת התלמידים והנוער העירונית, בתנועת הצופים – שבט נשרים, הנוער העובד והלומד, בכיוונים, מש"צים, במתנ"ס, במד"א, בקפה שיין, בכתום תפוז, בחנוכות צעירה וכן במסגרת פעילויות בקהילה. גם השנה כל תושבי העיר להמליץ על נוער מתנדב בעקבות ההתנדבות הרחבה שהתקיימה במהלך משבר הקורונה.
בתוך כך, ובמסגרת פעילויות ההוקרה לבני הנוער וביוזמת יחידת הנוער העירונית, קושטו השבוע רחובותיה של העיר נשר בשלטי חוצות , ובהם תמונותיהם של בני הנוער המתנדבים.
רועי לוי, ראש העיר בירך את הזוכים: "העיר נשר זכתה לפני מספר שבועות בפרס חינוך ארצי, הוקרה וחותמת ממשרד החינוך על היותנו מובילים בתחום החינוכי בישראל. יש דבר אחד יותר חשוב ממצוינות לימודית והיא מצוינות חברתית, גאה בכם דור העתיד שלנו! שום תעודה או תואר לא משתווה למראה של פועלכם המרגש למען הזולת, אתם תעודת ההצטיינות האמתית של העיר."

אור מורדו, מנהל יחידת הנוער העירונית: "אנו גאים להמשיך את מסורת "אות הנוער המתנדב" להוקרת הנוער בנשר המהווים את חוד החנית של הנוער הישראלי. מועצות התלמידים והנוער הוכיחו בקבלת אישור התקינות הוכיחו עשייה ייצוגית ענפה.".
קול קהת, יו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית: "אני מברך את הנוער הזוכה. תרומה אף פעם לא נלקחת כמובנית מאליה, והתרומה שנוער נשר עשה, אחרי תקופת הקורונה הקשה, מכובדת אף יותר."

 

צילום: שי אופק

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות