הסכם ידידות מיוחד נחתם היום בין העיר ג'יאשינג בסין לעיר נשר

כחלק מועידה היסטורית- נחתם הסכם ידידות ושיתוף פעולה בין העיר ג׳יאשינג (Jiaxing) בסין לעיר נשר. העיר ג׳יאשינג ממוקמת במזרח סין בסמיכות לעיר שנגחאי ומתגוררים בה 5.5 מיליוני אנשים. העיר ידועה בכל רחבי סין כעיר הולדת המשי

 

היום בשעה 8:30 שעון ישראל התקיימה ועידה יחודית בין בכירי העיר ג׳יאשינג לבכירי עיריית נשר שבסופו נחתם הסכם המקדם שיתוף פעולה נרחב בתחומים רבים בהם יזמות ופיתוח עירוני.

העיר ג׳יאשינג ממוקמת במזרח סין בסמיכות לעיר שנגחאי ומתגוררים בה 5.5 מיליוני אנשים. העיר ידועה בכל רחבי סין כעיר הולדת המשי וכן כעיר מובילה טכנולוגית במשק האנרגיה הארצי.

בפגישה נכחה צמרת ההנהגה של העיר ג׳יאשינג יחד עם בכירים באוניברסיטה המקומית. בצידה של העיר נשר נכחו ראש העיר, רועי לוי, סגניו וחברים מועצת העיר ובעלי תפקידים בכירים בעירייה.
עוד ליוו את הועידה איתן הלון, סגן הקונסול הכללי בשנגחאי, יוסי בן שטרית, יזם ובעלים של חברת Martin Cliffs Holdings ולשעבר יועץ אסטרטגי בכיר לקונסול הכללי בשנגחאי.

ראש העיר רועי לוי אמר: ״הגענו לרגע חשוב המסכם שלוש שנים של עבודה והכנה. לפני כשלוש שנים, רגע קט לפני פרוץ הקורונה, לקחתי חלק במשלחת ראשי ערים לסין ומיד הבעתי את רצוני לכונן יחסים עם עיר בסין. בחזרה להיום, אנו ממשיכים לקדם את נשר גם במישור הבינלאומי בשיתופי פעולה אשר יתרמו המון לקידום העיר בעיקר לאור ההתפתחות האדירה שהעיר נשר עומדת בפניה".

סגן ראש עיריית ג׳יאשינג, ני הופינג (Ni Huping) , סיפר למשתתפים אודות העיר ואמר: ״זהו רגע מיוחד, אני מצפה לשיתוף הפעולה בין שתי הערים, אני מאמין כי יתכן פה שיתוף פעולה מועיל לשני הצדדים. ג׳יאשינג מתפתחת במהירות והיא בינלאומית ופתוחה לשיתופי פעולה. רבות מחברות הטכנולוגיה מבססות את בסיסן פה בעיר".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות