הסתיים מסע משלחת העיר נשר למחוז בראוורד – סוכם על התקדמות לברית ערים תאומות. ראש עיריית נשר, רועי לוי: ״תמיד מרגש אותי לראות את הקשר בין יהודי התפוצות ויהודי הארץ. גם כשאתה אלפי קילומטרים מהארץ אתה מוצא שם בית בקרב הקהילה המקסימה הזו."

קשרי הידידות והשותפות עם העיר נשר מתקיימים זה מספר שנים. הפעם החליט ראש העיר, רועי לוי, לעמוד בראש המשלחת, על מנת לקדם את השותפות צעד נוסף.

בשבוע שעבר יצא ראש העיר, רועי לוי ומנכ״ל העירייה, צחי שומרוני, מלווים בסטודנטים מהעיר נשר למשלחת במחוז בראוורד במדינת פלורידה, ארה״ב. במשלחת התקיימו סדרת מפגשים חשובים, אשר בשיאן נפגש ראש העיר עם מייקל אודין ראש מחוז בראורד. מחוז בראוורד ממוקם במטרופולין מיאמי ומאכלס 1.94 מיליוני תושבים (2020). קשרי הידידות והשותפות עם העיר נשר מתקיימים זה מספר שנים. הפעם החליט ראש העיר לעמוד בראש המשלחת, על מנת לקדם את השותפות צעד נוסף.

במהלך המשלחת התארחו הסטודנטים אצל חברי הקהילה היהודית במחוז וכן נערכו לחבריה סיורים במוסדות שונים אקדמים וכן קהילתיים. שיא נוסף במשלחת נרשם כאשר לתושבת המחוז, סלמה טלס, אשר אירחה משלחות במשך שנים ותרמה כה רבות לעיר נשר, הוענק מפתח העיר נשר ואות יקיר העיר בטקס מרגש על ידי ראש העיר.

ראש העיר רועי לוי: ״תמיד מרגש אותי לראות את הקשר בין יהודי התפוצות ויהודי הארץ. גם כשאתה אלפי קילומטרים מהארץ אתה מוצא שם בית בקרב הקהילה המקסימה הזו. הישגי המשלחת הם רבים ומשמעותיים- נתקדם לברית ערים תאומות, חנכנו מוזיאון נייד לילדים שיעסוק בנושאי יהדות ומורשת ישראל ונמשיך את חילופי המשלחות גם בשנה הבאה עלינו לטובה. אני מבקש להודות לכל מי שלקח חלק והשתתף במשלחת.

צילום דוברות נשר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות