עיריית נשר זכתה בציון המקסימלי (100) בביקורת של משרד הפנים על ניהול כוח אדם

בביקורת הון אנושי הנערכת מידי שנה, על ידי משרד הפנים, ובודקת פרמטרים רבים הנוגעים למכרזי גיוס, ניהול כוח אדם ויעילות הארגון זכתה העיר נשר בציון המקסימלי 100

ראש העיר רועי לוי אמר ״העובדים בשבילנו הם הכל, הם הפנים אל מול התושב, הכוח המניע של העיר, אלו שהופכים ארגון למצטיין או נכשל. אנו עומדים בכל הדרישות המחמירות ביותר של משרד הפנים ואף מעבר להם וגאים על קבלת ״תו התקן״ לניהול מצטיין.
נושא כוח האדם ברשויות מקומיות מתפרסם לא מעט בתקשורת בהקשרים שליליים וכן בשל הרגישות בניהול כספי ציבור. בעיריית נשר מנוהל תחום כוח האדם בחרדת קודש דבר המוביל למצויינות בניהול התחום.
צחי שומרוני מנכ״ל עיריית נשר אמר ״מאז כניסתנו לתפקיד עמד לנגד עיננו ניהול מייטבי של כוח האדם, אשר נותן מענה איכותי לציבור התושבים והעסקים ומאידך שומר על התקנים המחמירים של משרד הפנים. אני שמח לבשר כי זו שנה שלישית ברצף  שעיריית נשר עומדות בתקנים והתקנות  בהצטיינות וכל זאת עם מטה ניהולי צר, אשר משאיר משאבים להשקיע עוד בתושבים והעסקים בעיר״.
שושי נבו מנהלת משאבי אנוש בעיריית נשר אמרה ״עיריית נשר שמה לה למטרה להשקיע בהון אנושי ברשות לייצר שקיפות בתנאי העסקה ולהגביר את תחושת מחוברות לארגון. אנחנו שמחים שמשרד הפנים זיהה את המאמצים המושקעים בעובדי העירייה  ודירג אותנו בציון 100 במדד הון אנושי ברשות. אנחנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים ולהשקיע בעובדי הרשות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות