נשר ממשיכה להיות בין הערים המובילות באחוז המתגייסים לצה"ל וניצבת במקום השלישי בארץ במיצוי לקצונה

נשר ממשיכה להיות בין הערים המובילות את טבלאות הגיוס לצה"ל גם השנה, כשהיא ממוקמת במקום ה-3 בישראל במיצוי קצונה. רועי לוי, ראש העיר, מתייחס לקשר בין ההשקעה האדירה של העיר בחינוך לבין אחוזי הגיוס והשירות המשמעותי 

 

צה"ל פרסם השבוע את רשימת הערים והרשויות המקומיות המובילות בגיוס לצה"ל, שירות קרבי וקצונה. מנתוני הגיוס הארציים עולה כי גם השנה נשר היא מהמובילות באחוזי הגיוס ובשיעורי המיצוי לקצונה –בקטגוריית גברים וכן בנשים.

השנה, בניגוד לשנים קודמות, חילקו את הערים והרשויות לשלוש קטגוריות בהתאם לגודל: ערים גדולות, בינוניות וקטנות. בקטגוריה אליה משויכת העיר נשר נמצאת במקום ה-3 בשיעור מיצוי הקצונה לגברים עם 10.5% ובמקום ה-6 בשיעור מיצוי הקצונה לנשים עם 6.8%. בנוסף, שיעור הגיוס הכללי של נשים עומד על 81.8%, והגיוס המשמעותי של נשים עומד על 87.5%.
את הנתונים ליוותה תעודת הערכה מטעם הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי. בתעודה מילות שבח חמות לעיר נשר על ההצטיינות בקטגוריות הגיוס ועל פועלה של העיר למען שיתוף פעולה והכוונה לשירות משמעותי בקרב בני ובנות הנוער תושבי העיר.

ראש העיר, רועי לוי, התייחס לנושא ואמר: "התרגשתי לקבל את תעודת ההוקרה מהרמטכ"ל רב-אלוף כוכבי. גם בשנה מורכבת כמו זו, הנוער שלנו מראה לנו שאהבת הארץ והסולידריות החברתית אינן מילים ריקות, אלא עמוד התווך של כל אחד ואחת מאתנו. כמו בחינוך, גם בצה"ל, הנערים והנערות שלנו מובילים את טבלאות ההישגים הארציים. לא ניתן להתעלם מהקשר הישיר בין ההשקעה שלנו בגילאים הצעירים לבין הבחירה של אותם נערים ונערות להתפתח ולתרום מעצמם למען המדינה במסגרת צה"ל. עלו והצליחו, אתם הגאווה והעתיד של נשר!".

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות