גיבורים של החיים: הפגים של רמב"ם התחפשו לגיבורי על

הפגיה של בית החולים "רות" לילדים ברמב"ם לבשה חג וברוח הפורים הפגים עצמם והצוות המטפל התחפשו ל"גיבורי על"

 

הפגיה של בית החולים "רות" לילדים ברמב"ם, מלאה בגיבורי-על: הצוות שמטפל בקטנטנים מסביב לשעון, ההורים שעושים את תפקידם בצורה הכי מורכבת שאפשר לדמיין ומעל כולם – הגיבורים הגדולים הכי קטנים שיש, הפגים עצמם.

אתמול (יום ב', ה-14.3), קיבלו כולם חותמת כשהפגיה לבשה חג וחברי הצוות המטפל, יחד עם הקטנטנים, התחפשו לגיבורי-על.

"היה מרגש ממש", מספרת רויטל וובצ'וק, אחות בפגייה של רמב"ם שלקחה חלק במיזם, "הורים כל כך התלהבו מהתחפושות שהכנו והיתה תחושה שהם ממש מרגישים כמה הילדים שלהם גיבורים. הם עוברים דברים לא פשוטים כאן, והיה אירוע של חיוך והעצמה".

רגע מרגש במיוחד נרשם אתמול, כששלושה מבוגרי הפגיה הגיעו לבקר את הצוות לכבוד חג הפורים. "הם באו במפתיע – אחד כבר בן 3 וחצי, אחד בן שנה ועוד ילד בן חצי שנה", משחזרת וובצ'וק, "היה כיף כל כך לראות אותם גדולים. הפגשנו אותם כמובן עם ההורים שנמצאים כאן עכשיו והם חיזקו אותם ונתנו להם כוחות להמשיך את הדרך הזו.

"העבודה בפגייה מאוד מאתגרת לפעמים, מגיעים לכאן ילדים במצבים לא פשוטים. אבל ימים כאלה הם הימים שבהם אנחנו נטענים באנרגיות ומקבלים סיפוק ענק להמשיך ולעשות את מה שאנחנו כל כך אוהבים לעשות", היא מסכמת.

 

בתמונה: רויטל וובצ'וק ואחד ממטופלי הפגיה ברמב"ם מחופשים לגיבורי על.
צילום: הקריה הרפואית רמב"ם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות