שרת התחבורה הגיעה לפגישת עבודה בנשר והבטיחה: "עד ספטמבר, קו המטרונית יחל לפעול בנשר"

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי, הגיעה היום לפגישת עבודה עם ראש עיריית נשר ובעלי תפקידי עיריית נשר. נושא התחבורה הציבורית תפס מקום מרכזי בפגישה, עם בשורה של השרה: "המטרונית תחל לפעול מספטמבר בנשר"

 

שרת התחבורה, מרב מיכאלי, הגיעה היום לפגישת עבודה עם ראש עיריית נשר, רועי לוי. בפגישה דנו ראש העיר, רועי לוי, והשרה מיכאלי בדרכים בהן ניתן להסדיר את עומסי התחבורה בעיר ולהעלות את רמת הבטיחות בדרכים. בין היתר דנו על פתיחת מסוף תחבורה בעיר, דבר שאושר בתוכניות קודמות, אך לא יצא לפועל. מסוף תחבורה עירוני יוכל לאפשר הגברה של תדירות הקווים והוספת קווים שיחברו בין השכונות השונות בעיר.
דגש מיוחד ניתן על ידי ראש העיר לפרויקט המטרונית, כאשר ראש העיר העלה אותו אותו על נס וציין את העיכובים שתושבי העיר סבלו מהם, במטרה להביא לסיומו בהקדם האפשרי. הבשורה בנושא זה הגיע מצידה של השרה באומרה שקו המטרונית יחל את פעילותו עד לחודש ספטמבר. קו זה יצטרף למערך התחבורה הציבורית בעיר, יהווה נדבך נוסף בנגישות העירונית ויתמוך בצמיחה שלה בשנים הקרובות. הנתיב החדש יחבר את נשר לחיפה, ממחלף גשר פז ועד צומת יגור. מיקום התחנות בנקודות מרכזיות: עמק הכרמל , מתחם 4TECH , שכונת כלל , איזורי המסחר, התעסוקה הקאטנרי העירוני – גרייט שייפ.
ראש העיר אמר בתום הפגישה: "נמשיך לפעול למען תושבי נשר ולמען תחבורה איכותית יותר בעיר. היה לנו חשוב להעלות את הנושאים לטיפול בפני השרה ושמחנו למצוא אוזן קשבת בקרב השרה ונציגי משרדה, זה הוא לא ביקור נימוסין- אלא עבודה למען תושבי נשר. נשר היא המרכז של הצפון והמענה התחבורתי צריך להיות בהתאם. אנו נמשיך לקדם את נושא התחבורה לרווחת תושבי העיר, תוך הסתכלות קדימה לצרכים העתידיים של המטרופולין כולו."

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות