חילוץ לכודים הלילה משריפה בבניין מגורים ברחוב ברוך הכהן בחיפה

לוחמי האש פעלו הלילה בשריפה בבניין מגורים ברחוב ברוך הכהן שבשכונת שער העלייה בחיפה. הם חילצו ארבעה דיירים בינהם ילד בן 11 שהעשן חדר לביתם ואיים על חייהם

 

במהלך הלילה התקבלו במוקד 102 של מחוז חוף שיחות המדווחות על שריפה בחדר מדרגות של מבנה מגורים בן ארבע קומות ועשן רב החודר לדירות ומסכן דיירים לכודים ברחוב ברוך הכהן שבשכונת שער העליה שבחיפה.

המוקדנים שקיבלו את השיחות במשלט המחוזי ביקשו את הדיירים להסתגר בבתיהם ונתנו להם הנחיות הסתגרות מצילות חיים כשבמקביל הזניקו את לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של רשף שחר בראונר.

הלוחמים הגיעו במהירות והחלו בחילוץ ארבעה דיירים בינהם ילד בן 11 שהעשן חדר לביתם ואיים על חייהם. מיד אחר כך התפנו הצוותים לכיבוי מהיר של ארון החשמל הבוער, שחרור העשן וסיום הארוע המורכב.

למרבה המזל איש לא נפגע בארוע אך נזק נגרם , הבוקר יגיע חוקר דליקות שיבדוק מה גרם לפרוץ השריפה.

 

צילום: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות