ראש עיריית נשר מוריד כפפות ומבהיר לראש ארגון המורים רן ארז: "המאבקים שלכם, לא על גב ילדינו. בנשר יתקיימו טקסי סיום, בהם נוקיר את תלמידינו"

ראש עיריית נשר, רועי לוי, שולח מסר ברור לראש ארגון המורים, רן ארז, שהכריז שלא יתקיימו טקסי סיום ולא יחולקו תעודות כחלק ממאבק המורים. לוי הודיע: "ככל שהמאבק של המורים צודק, זה לא יהיה על גב ילדינו. הנחיתי את מחלקת החינוך להמשיך ולקיים את טקסי הסיום בכל בתי הספר"

אמש פנה ראש ארגון המורים, רן ארז, אל חברי הארגון בקריאה לא להשתתף בטקסי הסיום בבתי הספר ואסר על חלוקת תעודות סוף שנה.

אלא שראש עיריית נשר, רועי לוי, יוצא בצורה נחרצת ומודיע לארז: "לא על הגב של ילדינו! בעיר נשר יתקיימו טקסי הסיום. נכיר ונוקיר את הנוער המצטיין והמתנדב שלנו. הם לא שקדו והשקיעו כל השנה כדי שמאבק זה, צודק כמה שיהיה, יקלקל את שמחתם".

לוי הוסיף ואמר: "הנחתי את כל צוותי העירייה, כולל מחלקת החינוך להמשיך כמתוכנן בטקסי הסיום שלהם, התלמידים מצפים להם שנה שלמה. כל פעם שקורה משהו טוב במדינה הזו בחינוך מנסים להחזיר אותנו לגיר ולוח. טקסי הסיום בעיר נשר יתקיימו ברוב חגיגיות ורן ארז מוזמן לבוא ולהוקיר את הנוער המצטיין והמתנדב שלנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות