מתנדבי סניף "יחד למען החייל נשר" הפתיעו הבוקר את החיילות והחיילים ששבו לבסיסים בתחנת חוף הכרמל

חיילות וחיילים שהגיעו הבוקר לתחנת חוף הכרמל כדי לשוב לבסיסיהם קיבלו הפתעה בדמות עמדות עם מים מרעננים ובייגלה והכל עם חיוך של מתנדבי סניף "יחד למען החייל נשר"

מתנדבי סניף "יחד למען החייל נשר" הפתיעו הבוקר את החיילות והחיילים ששבו לבסיסים הבוקר בתחנת חוף הכרמל

בתחנת חוף הכרמל חיכתה הפתעה לחיילות וחיילי צה״ל היום בדרכם חזרה לבסיסים. סניף יחד למען החייל פרס עמדות ובהן שקיות בייגלה ומים להנעים את הדרך לבסיס.

סניף יחד למען החייל בנשר בניהולה של יו״ר הסניף מזל טפירו מוכר כאחד הסניפים הפעילים ביותר בארץ של יחד למען החייל. ופעילותם רחבה הרבה יותר מעבר לגבולות נשר ומתפרסת מצפון עד דרום.

מזל טפירו יו״ר סניף יחד למען החייל אמרה: ״התחלנו את הבוקר מוקדם בשעה 6:00, נעמדנו במסוף התחב״צ חוף הכרמל ולא פספסנו חייל אחד! גם מי שרץ לרכבת רצנו איתו להעניק לי את הצידה לדרך וברכת דרך צלחה. אני מבקשת להודות לחברת המוניות א. ניסים ולנהג ישראל עזרא שנרתם להתנדבות והסיע את מתנדבי הסניף באדיבות יתרה למוקד החלוקה".

 

צילום: עיריית נשר

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות