מרגש: דיירי עמותת אקים ובית חב"ד נאות פרס בחיפה חגגו את מנהג החאלאקה לילד בן חמש עם שיתוק מוחין. האימא רווית: "הליווי הצמוד ריגש אותנו מאוד והדיירים המקסימים אף כתבו ברכה מרגשת וקנו לאריאל מתנה מכספם. אריאל ואני מודים לאקים ולכל העוסקים המלאכה".

הרב שלומי קופצ'יק, מבית חב"ד בשכונת נאות פרס: "הייתה לי זכות גדולה וכבוד אדיר להיות מוזמן לאירוע הזה. ראינו את ההתרגשות והשמחה שזה גרם לאריאל, הלוואי וזה ייתן לו ברכה בהמשך החיים עם הכוחות המיוחדים שיש לו."

אריאל ישראל עטר בן ה-5, תושב חיפה, הוא ילד מיוחד מאוד המתמודד עם שיתוק מוחין. כשהיה בן 3, עבר ניתוח ולא היה יכול לעבור את מנהג החלאקה. השבוע, נרתמו דיירי מערך הדיור של עמותת אקים חיפה מדירת רחוב הנשיא 78 ויחד עם הרב שלומי קופצ'יק מבית חב"ד בשכונת נאות פרס בחיפה, חגגו את האירוע המשמח.

רווית, אמו של אריאל: "אנשי אקים חיפה בראשות עדי גלעד אסולין, מנהלת תחום הפנאי בעמותה, נרתמו מיד למשימה וארגנו את האירוע מתחילתו ועד סופו. הליווי הצמוד ריגש אותנו מאוד והדיירים המקסימים אף כתבו ברכה מרגשת וקנו לאריאל מתנה מכספם. אריאל ואני מודים לאקים ולכל העוסקים המלאכה".

הרב שלומי קופצ'יק, מבית חב"ד בשכונת נאות פרס: "הייתה לי זכות גדולה וכבוד אדיר להיות מוזמן לאירוע הזה. ראינו את ההתרגשות והשמחה שזה גרם לאריאל, הלוואי וזה ייתן לו ברכה בהמשך החיים עם הכוחות המיוחדים שיש לו. לילדים מיוחדים יש כוחות מיוחדים אפילו יותר מאדם אחר ולכן כשאני מסתכל על הנשמה שלהם, הם צריכים לקבל את כל היחס ואת כל המנהגים הקדושים ביהדות".

עדי גלעד אסולין, מנהלת תחום הפנאי בעמותת אקים חיפה: "אנו מאמינים כי יציאה לקהילה חשובה ביותר, הן לדיירנו והן לסביבה אשר פוגשת בנו במקומות שונים. אנחנו חלק מהעיר חיפה ואני בטוחה שהדיירים שלנו מרגישים את זה חזק יותר עכשיו".

בתוך כך, בימים אלו מגייסת העמותה עובדים למגוון משרות מיוחדות, ביניהן רכז/ת דירה, מדריכים/ות שיקומיים למערך הדיור, עובדים סוציאליים, מורים, מדריכים, מרפא/ה בעיסוק, קלינאי/ת תקשורת, מטפל/ת באומנות, סייע/ת לכיתת גן לילדים עם עיכוב התפתחותי, גנן/ת לכיתת גן לילדים עם עיכוב התפתחותי, עובד/ת ניקיון למערך הדיור, רכז/ת גיוס כ״א ומתנדבים, רכז/ת גיוס משאבים וכו'.

פרטים נוספים ניתן למצוא כאן: https://did.li/q20Hw וקורות חיים ניתן לשלוח לאיריס: IRIS@akim-haifa.org.il.

עמותת אקים חיפה שומרת על זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות, מעניקה להם שירותי חינוך וטיפול במטרה להובילם למיצוי מלא של יכולותיהם ולהשתלבות מלאה בקהילה. תכניות העמותה מזה 70 שנה ומעלה לחינוך וטיפול שינתה את חייהם של עשרות אלפי ילדים, בוגרים ומזדקנים עם מוגבלות, כמו גם את חייהם של בני משפחתם, באזור חיפה רבתי – מטירת כרמל בדרום, דרך חיפה והקריות ועד יישובי הגליל בצפון. העמותה מפעילה מערך דיור, בית ספר לחינוך מיוחד, מרכז יום לבוגרים, מועדון חברתי ופעילויות נוספות, שמובילות לביטוי עצמי, בחירה חופשית ומימוש יכולותיו של האדם בקהילה בה הוא חי כאזרח התורם לחברה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות