פותחים את הקיץ בפארק הספורטק החדש של נשר: לאחר 100 שנים נחנך ספורטק ראשון וחדיש בעיר נשר

רועי לוי, ראש העיר נשר: "כל פתיחה של פארק חדש בעיר היא מרגשת, אבל הפתיחה הזו מרגשת במיוחד.... הפארק תוכנן ונבנה בקפידה ובמחשבה רבה עבור כלל התושבים וכל שנדרש מכם הוא לשמור עליו!"

בראשון נחנך פארק הספורטק החדש של נשר. הפארק שתוכנן ונבנה במשך שלוש שנים, נפתח באירוע ענק שכלל: יריד דוכנים, לוליינים, פודטראקים, מופע סקייטרים, מופע קרקס ענק, משחק כדורגל בין ותיקי הפועל תל חנן לבין ותיקי מכבי חיפה, ומשחק כדורסל- קטסל הפועל נשר. בסיום אירוע המשפחות החלה במקום מסיבת full-moon לבני ובנות הנוער של העיר.

הפארק החדש תוכנן בקפידה ומציע מגוון רחב של מתקני ספורט כגון: מגרש כדורגל, מגרשי סטריט-בול, מתחם נינג'ה, מתחם אופניים ומתחם סקייט, מתקני כושר, מתקני משחקים לקטנים ולגדולים, אומגה, אמפי ענק עם דשא ושולחנות ישיבה. את המתחם כולו מקיף מסלול ריצה באורך 400 מטר. בפרוייקט זה, שיתפה עיריית נשר את הקהילה- בנות ובני הנוער של העיר, צבעו בגרפיטי מקורי של האמן שמעון וונדה את מתחם הסקייט פארק.

רועי לוי ראש העיר נשר: "כל פתיחה של פארק חדש בעיר היא מרגשת, אבל הפתיחה הזו מרגשת במיוחד. מדובר בפארק שאין כמותו באזור, לא בגודל ולא בהיצע המתקנים. הפארק נבנה במיקום מרכזי בשכונת תל חנן הוותיקה בעיר, ולצידו תחנת מטרונית חדשה. הפארק תוכנן ונבנה בקפידה ובמחשבה רבה עבור כלל התושבים וכל שנדרש מכם, הוא לשמור עליו!"

ספורטק נשר, בר יהודה 56, פתוח בכל ימות השבוע החל מ 6:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה

משיקים את הספורטק בנשר. צילום דוברות
משיקים את הספורטק בנשר. צילום דוברות
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות