השכלה לפני הכל: יותר מ- 550 מלגות חולקו לסטודנטים וסטודנטיות תושבי נשר

כמדי שנה עיריית נשר מעניקה מגוון מלגות לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר הלומדים בשלל המוסדות האקדמיים ברחבי הארץ. השנה הוענקו יותר מ- 550 מלגות, בסכומים הנעים מ-400 ועד 10,000 שקלים לסטודנטים וסטודנטיות המתגוררים בנשר

 

כבר שנים שהעיר נשר מציבה את החינוך של תושבי ותושבות העיר כאבן יסוד בבניית הקהילה שלה. בעוד שנשר ממוקמת במקום השני בארץ בהשקעה פר תלמיד במערכת החינוך העירונית, בעירייה לא שכחו גם את הסטודנטים של העיר. כך, כמדי שנה מעניקה העירייה מגוון מלגות בסכומים הנעים מ-400 ועד 10,000 שקלים לסטודנטים וסטודנטיות המתגוררים בנשר.

גם השנה, למעלה מ-550 סטודנטים בעיר נהנו ממלגות פרי שיתוף פעולה של העירייה והגופים האקדמים השונים בניהם הטכניון, מכללת גורדון, פר"ח, קרן אייסף, מפעל הפיס ועוד. כמו כן, ניתנה למלגאים אפשרות להגדלת המלגה ע"י שעות פעילות בקהילה.

חברת מועצת העיר ויו"ר ועדת המלגות פרח אסטרוגנו אמרה: "אנחנו שמחים שגם השנה יכולנו להעניק לסטודנטים ולסטודנטיות שלנו כאן בנשר מלגה התאפשר להם להמשיך להגשים את עצמם ולרכוש השכלה גבוהה".

ראש העיר רועי לוי אמר: "בנשר החלטנו להסתכל על החינוך של התלמידים מרגע לידתם, דרך הגנים ובתי הספר, וכן גם בלימודים הגבוהים. החינוך מהווה מנגנון צמיחה מרכזי בעיר נשר ואנו בימים אלו מקדמים שיתופי פעולה עשירים עם מוסדות אקדמיים ומשקיעים רבות בבינוי יחידות עבור סטודנטים ומשפחות צעירות בעיר. גם המלגות שחולקו, הן חלק מההסתכלות הרחבה שלנו על עתידה של העיר ועתידם של התושבים."

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות