אומרים תודה: ערב הוקרה מיוחד ומרגש נערך ליותר מ-200 מתנדבות ומתנדבים בעיר נשר

למעלה מ-200 מתנדבים ומתנדבות בעיר נשר הגיעו לערב הוקרה מיוחד עבורם בהיכל התרבות נשר. בערב שכולו הצדעה לעשייה היומיומית שלהם בסיוע לקשישים, לאימהות יחידניות ועוד - נהנו המתנדבים מהרצאה מעוררת השראה של עדי אלטשולר. רועי לוי: "אתם ואתן שומרים על הייחודיות של נשר כעיר קהילתית בכל יום מחדש"

כמדי שנה, עיריית נשר עורכת ערב הוקרה מיוחד עבור מתנדבי ומתנדבות העיר במגוון התחומים. בעיר מתנדבים כיום כ-600 תושבים שמשקיעים מזמנם במגוון תחומים בניהם: מתנדבי חינוך, סיירת ההורים, יחידת הסע"ר העירונית, הפגת בדידות לקשישים, סיוע לוגיסטי בבתי הקשישים, מנטוריות לאימהות יחידניות, המרכז למשפחה, מתנדבים בתחום אלימות במשפחה, מורשת העיר, מתנדבי פרוייקט היום השמיני, גישור קהילתי, פעילי הנגישות, ועוד.
המתנדבים והמתנדבות שהגיעו לאירוע נהנו מכיבוד עשיר ומהרצאה של עדי אלטשולר, אשת חינוך ויזמית שייסדה את המיזמים החברתיים "כנפיים של קרמבו"- תנועת נוער לילדים עם צרכים מיוחדים וזיכרון בסלון, להנצחת זיכרון השואה. בהרצאתה אמרה עדי " כל אחד צריך למצוא את הפינה החשוכה שהוא רוצה להאיר, להתחיל בקטן כי החזון מתגלה תוך כדי תנועה". בסוף הערב קיבלו המתנדבים תעודות הוקרה מיוחדות מהעירייה על פועלם לטובת העיר נשר.
בת שבע זגורי אחראית המתנדבים העירונית אמרה: "אני נרגשת בכל פעם מחדש לראות את האהבה שיש לכם המתנדבים לעיר שלנו, העשייה שלכם היא מה שהופכת את נשר למה שהיא, קהילה חזקה ותומכת, עיר של עשייה חברתית"
רועי לוי ראש העיר אמר: "עוד משנותיה הראשונות של נשר, כשכונת צריפים, הקהילתיות הייתה ערך עליון של התושבים. מדהים לראות שגם היום, מאה שנים אחרי שהתחילה ההתיישבות הראשונה בנשר, הדבר לא השתנה. אתם ואתן שומרים על הייחודיות של נשר כעיר קהילתית בכל יום מחדש. רוח ההתנדבות העירונית חוצה גילים וגם בני הנוער בעיר אינם נשארים אדישים וכ-50 אחוז מהם נמצאים במסגרות התנדבותיות".
צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות