אחרי שנתיים של קורונה – העדלאידע חוזרת בגדול לנשר

אחרי שנתיים בהן בוטלה העדלאידע בשל התפרצות הקורונה, השנה נשר חוזרת לחגוג פורים עם עדלאידע והפנינג ענק עם מופעים ועוד

 

אחרי שנתיים של הפסקה מלאות בציפייה, העדלאידע של הצפון חוזרת לנשר והיא גדולה וחגיגית מתמיד

אירוע העדלאידע בנשר ידוע כחגיגת הפורים הגדולה בצפון, ומדי שנה אלפי אנשים מנשר והסביבה מגיעים לחגוג את החג השמח ביותר בלוח השנה היהודי בעיר. השנה, אחרי שנתיים בהן לא היה ניתן לקיים את האירוע, העדלאידע חוזרת לעיר. האירוע שצפוי להתקיים ביום ה' ה-17.3.22, יחל בתהלוכה שתצא בשעה 9:00 בבוקר מרחוב הזית וימשיך בהפנינג ענק שיתקיים ברחבת היכל התרבות. כמדי שנה בתהלוכה יצעדו ילדי החוגים של רשת המתנ"סים נשר, משאיות עם מוסיקה ומייצגים אומנותיים.

ההפנינג הצבעוני, אשר יתקיים ברחבת היכל התרבות, יהיה בסימן "פורים מהאגדות" ויכלול מוזיקה, הופעות של חוגי הריקוד והאקרובטיקה של רשת המתנ״סים, דוכני אוכל, בובות ענק, תפאורה, דוכני קרקס ועוד אטרקציות לכל המשפחה! בשיאו של האירוע יופיע אחד האמנים המבוקשים בישראל- , סטפן לגר.

לתשומת לב המשתתפים:
התהלוכה תצא מרחוב הזית 1 בשעה 9:00 וההפנינג יחל ברחבת היכל התרבות מהשעה 10:00.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות