כבוד: מועדון רוטרי נשר אירח את שר הביטחון והרמטכ״ל לשעבר – שאול מופז

רועי לוי, ראש עיריית נשר: ״כבוד עבורי לארח בעיר נשר את שאול מופז, איש שהקדיש את חייו לשירות עם ישראל והגשים את הציונות הלכה למעשה."

באירוע שהתקיים בהיכל התרבות ובהשתתפות ראש העיר רועי לוי וסגניו, משתתפים רבים מארגון רוטרי בהובלת יונה ארדן נשיאת רוטרי נשר, התארח שאול מופז. מופז דמות ציבורית ידועה ועתירת זכויות, סיפר על מסלול חייו המרתק החל מחייו בטהרן בתור ילד ועד העליה לישראל ללימודי הפנימיה בנהלל והרצון להיות ישראלי כמו כולם. במהלך שירותו הצבאי עבר בכל דרגות הפיקוד עד לצמרת עת מינויו לרמטכ״ל ה- 16 של צה״ל. לאחר שירותו הצבאי פעל מופז במשכן הכנסת ואף כיהן כשר ביטחון ושר התחבורה עד לפרישתו בשנת 2015.

רועי לוי, ראש עיריית נשר: ״כבוד עבורי לארח בעיר נשר את שאול מופז, איש שהקדיש את חייו לשירות עם ישראל והגשים את הציונות הלכה למעשה. שאול מופז הוא גם מורה דרך עבורי שכן בין השנים 2009-2011 זכיתי להיות יועצו הקרוב של שאול מופז בעת היותו ראש הועדה לחוץ וביטחון בכנסת״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות