המועצה לישראל יפה קבעה זו השנה הרביעית ברציפות: העיר נשר זוכה ב-5 כוכבי יופי

זו השנה הרביעית ברציפות שהעיר נשר זוכה בחמישה כוכבים בתחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל" של המועצה לישראל יפה

 

מדי שנה עורכת המועצה לישראל יפה בשיתוף משרד הפנים, המרכז לשלטון מקומי ומרכז השלטון האזורי את תחרות "קריה יפה ומקיימת בישראל״. בתחרות, שהחלה בשנת 1993 משתתפות ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות, ישובים וכפרי נוער, המתמודדות על קבלת כוכבים בתחום איכות החיים והסביבה העירונית.
זו השנה הרביעית ברציפות שהעיר נשר זוכה ב חמישה "כוכבי יופי" הנחשבים לציון הגבוהה ביותר שניתן. התחרות בוחנת את פיתוח הסביבה העירונית ואת השמירה על שיווי המשקל בין הבנייה האורבנית לבין טיפוח הריאות הירוקות בעיר. זאת בנוסף, להקפדה של העירייה על מניעת מפגעים סביבתיים ותהליך של שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים.

לפני כשנתיים אף זכתה נשר ב"דגל היופי" המציין הצטיינות יתרה בתחרות. ראש העיר רועי לוי אמר " כעיר שבנויה על רכס הכרמל, חשוב לנו לשמור על הסביבה הירוקה בעיר לצד פיתוח אורבני ושדרוג תשתיות עבור התושבים. התושבים כאן נהנים משילוב בין עיר מתפתחת עם פרוייקטי בינוי של תעשיה חכמה ומגורים לבין טבע ירוק, כאשר האיזון נשמר- 2/3 מנשר הינו חורש טבעי בפארק יערות הכרמל. גם במרחבי המגורים אנו שומרים עם ניקיון בסטנדרט הגבוה ביותר ובקרוב נהיה העיר הראשונה בארץ שהטמינה את כלל פחי האשפה."

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות