רפי אוסמו הגדול, תושב נשר, הפיל לפח המוטמן בעיר את הזבל ובטעות עוד משהו חשוב, איך זה נגמר…?

רפי פנה לסגן ראש העיר, ישי איבגי, שדאג לשלוח את נציג המוקד שהצליח למצוא את צרור המפתחות של אוסמו המאושר

רפי אסמו (הגדול) מבכירי השחקנים של מכבי חיפה בכל הזמנים, תושב נשר כיום, העלה סיפור קטן אבל עם לב גדול שקרה לו בביתו שבעיר נשר. רפי יצא לזרוק את הזבל ומפתחות הרכב שהיו בידו נפלו גם הן לפח. אממה? לא מדובר בפח רגיל שאפשר להרים את השקית, העיר נשר, מהמתקדמות בתחום, הטמינה את כל פחי הזבל בעיר, מעשה בעל יתרונות רבים כמו למשל אחד חשוב- לחזירים שתוקפים את הפחים הירוקים בחיפה אין מה לחפש בנשר. ובכן, אוסמו הגדול פנה לעירייה ואלה מצאו לו את המפתחות כמו גדולים.  וזה הפוסט שהעלה רפי:

"סיפור קטן אבל גדול, לפני שעה קלה זרקתי את שקית הזבל שלי לפח המוטמן ליד ביתי. לצערי מפתחות הבית והרכב היו באותה היד וגם המפתחות נפלו לי לפח. התקשרתי לסגן ראש העיר ישי איבגי שמיד שלח את נציג המוקד שאמר לי במידה ולא נצליח מחר, נוציא את הפח ונחפש עד שנמצא. שרות ויחס לציבור הם הבסיס לעיר תקינה שנותנת הכל אבל הכול לתושבים. תודה לישי, תודה לנציג שהגיע, לא מובן מאליו. חג פסח כשר ושמח לכולם."

רפי אוסמו: "אני חושב שהתרומה של חבורת הצעירים שלקחה את העיר לידיים גדולה מאוד, הם עושים דברים נהדרים ומביאים אותנו קדימה לעיר צעירה, פעילה וספורטיבית יותר." 

ישי איבגי: "זה לא קורה רק לרפי, למשל, בשבת נתקלנו בעוד שני מקרים כאלה, אנשים עסוקים ומשליכים יחד עם הפסולת עוד דברים, זה יכול להיות טלפון או מפתחות או שקית חשובה. אצלנו הפחים מוטמנים ואם זרקו אחריך אשפה יהיה לך קשה מאוד למצוא כי אנשים לא נוברים באשפה. בדרך כלל אנחנו שולחים כונן צהריים עם מוט מיוחד שמוציא את מה שנפל לך ואם זה בלילה, או שלא מוצאים את זה, אז על הבוקר מגיע צוות ומפנה את כל האשפה מהפח ומוציאים את כל מה שהבן אדם זרק. לגבי רפי, הוא התקשר אלי והפעלנו את הצוות שלנו, הנושא טופל והאבדה נמצאה. ושיהיה לכולם חג שמח!"

ישי איבגי, סגן ראש עיריית נשר. צילום אסי פטוקה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות