והעיר נשר שמחה וצהלה: אלפים רבים השתתפו בעדלאידע היחידה שהתקיימה בצפון וסחפה רבים

רועי לוי ראש עיריית נשר: ״נשר היא מרכז התרבות של הצפון, הפעם אירוע העדלאידע המסורתי היה מוצלח במיוחד והעידו על כך אלפי המשתתפים, שהגיעו לבלות עם כל המשפחה"

עדלאידע מהסרטים בעיר נשר כ-3,000 משתתפים בצעידה המסורתית השנתית בעיר. אלפי אנשים צעדו ברחבי העיר נשר בעדלאידע היחידה בצפון, ומשם הגיע ההמון להפנינג פורים מהסרטים ברחבת היכל התרבות, במופע המרכזי כיכבה נונו ומופע בהפתעה של שירה מרגלית.

במתחם ההפנינג נפרסו מייצגי ענק אשר תרמו לאווירת הפורים, הילדים נהנו משלל הפעלות ומייצגים להצטלם עמם. רועי לוי ראש עיריית נשר: ״נשר היא מרכז התרבות של הצפון, הפעם אירוע העדלאידע המסורתי היה מוצלח במיוחד והעידו על כך אלפי המשתתפים, שהגיעו לבלות עם כל המשפחה. אני מבקש להודות לצוותי העירייה שפעלו רבות כדי להפוך את האירוע לבלתי נשכח לקהל התושבים״.

צילום דוברות נשר
צילום דוברות נשר
צילום דוברות נשר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות