נשארים איתנים- נשר זכתה שוב להיות מוכרזת "רשות איתנה"

שנה נוספת שהעיר נשר עומדת בכללי המנהל התקין שהגדירו במשרד הפנים ונשארת ברשימת ה"רשויות איתנות" תואר אשר מקנה לרשות המקומית עצמאות תקציבית

כשבועיים אחרי אישור תקציב העירייה לשנת 2022, נבחרה נשר פעם נוספת להיות חלק מ- 36 הרשויות המקומיות במדינת ישראל המוגדרות "רשות איתנה". העיר הוכרזה כאיתנה לאור התנהלותה התקינה, נטולת הגרעון והאיזון התקציבי שקיים בה. הגדרת הרשות כאיתנה, מראה כי משרד הפנים רואה ברשות ככזאת המסוגלת לנהל את ענייניה באופן עצמאי ועל פי כללי המנהל התקין, בתחום הכספי.

רשות איתנה זוכה לשלל הקלות בפעילות מול משרד הפנים, פטור מקבלת אישור שרת הפנים לביצוע עסקאות מקרקעין, פטור מקבלת אישור השר לעריכת חוזים למתן זיכיון או מונופולין, פטור מקבלת אישור השרה לנושאים הקשורים בתקציב העירייה ועוד.

ראש העירייה רועי לוי התייחס להכרזה ואמר: "אני מברך על המהלך של משרד הפנים שכולל ביזור של סמכויות הממשלה ומתן עצמאות לנו, הראשויות המקומיות. המהלך הזה מאפשר לראשי הערים להעניק את השירות הטוב ביותר והמתאים ביותר עבור התושבים שלהם, ללא צורך בבירוקרטיה ממשלתית מורכבת. נשר גאה להיות אחת מהרשויות הראשונות שהוכרזו כאיתנות באזור, ומברכת את שכנותינו מחוף הכרמל ורמת ישי על הצטרפותן לרשימה".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות