אושר תקציב עיריית נשר לשנת 2022 עם גידול בהשקעה באזרחים הוותיקים בעיר והמשך הובלת הטבלה הארצית בהשקעה בחינוך

בישיבת מועצה אמש אושר תקציב עיריית נשר לשנת 2022 על סך 219 מיליון שקל. העירייה הציגה תקציב מאוזן, ללא גירעונות ועם גידול בהשקעה פר תלמיד ובאזרחים הוותיקים בעיר

 

עיריית נשר העבירה אמש במועצת העיר את תקציב העירייה לשנת 2022. השקעת העירייה פר תלמיד במערכת החינוך העירונית גדלה וממשיכה להיות בראש הטבלה הארצית. כאמור נשר ממוקמת במקום השני בהשקעה פר תלמיד בחינוך מתוך אמונה בחשיבות של השקעה בתלמידים על מנת לעודד מצוינות לימודית וחברתית.

לצד ההשקעה בדור העתיד, לא שכחו, בעת התכנן התקציבי, את תושבי הגיל השלישי וההשקעה בהם עלתה ב-28% בשנה הקרובה. תקציב מחלקת הרווחה והשירותים החברתיים גדל בכ-3 מיליון שקל על מנת לתת מענים מותאמים לתושבים בהתמודדות עם פגיעות משבר הקורונה. נוסף על כך, בקרוב יפתח משכנה החדש של המחלקה, ששופץ בזכות שיתוף פעולה של העירייה ומשרד הרווחה והשירותים החברתיים ויעניק לתושבים מבנה ראוי ומתאים לצרכיהם.

ראש העיר, רועי לוי, אשר פעל מול משרדי הממשלה הצליח, גם השנה, להגדיל את שיעור ההשקעה של כלל המשרדים בעיריית נשר. בסיכום הישיבה אמר: ״הערב אישרנו את תקציב העירייה לשנת 2022, העיר נשר הינה עיר איתנה, אשר שומרת על מאזן תקין ללא גרעון. השנה הקרובה תתאפיין בהתאוששות כלל המשק מהגלים הרביעי והחמישי של מגפת הקורונה ובתקווה גדולה שהחיים ישובו למסלולם הרגיל, ללא עיכובים והישר לפיתוח והבינוי האדיר שמגיע לעיר נשר. גם השנה אנחנו שמים את החינוך במרכז ומשקיעים יותר מתמיד בתלמידים שלנו, בלי לשכוח לרגע את תושבי גיל הזהב שלנו שיהנו מפעילויות שונות ומגוונות בעקבות גידול ההשקעה בהן."

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות