תאונה קטלנית בכביש 85, כביש עכו-צפת: 2 צעירים בשנות ה-20 נהרגו בתאונה בין רכבם למשאית

2 צעירים בשנות ה-20 לחייהם נהרגו בהתנגשות רכבם עם משאית בכביש 85, סמוך לצומת ראמה בכביש עכו-צפת

בשעה 07:04 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על תאונת דרכים  בכביש 85 סמוך לצומת ראמה, בין משאית לרכב פרטי. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים מהמקום על 2 אנשים מחוסרי הכרה לכודים ברכב.

לאחר פעולות חילוץ ממושכות, פראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של 2 נוסעי הרכב, גברים בשנות ה-20. נהג המשאית כבן 55 עם חבלות בגב ובגפיים פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב בינוני.
פראמדיק מד"א אילן לוין וחובש רפואת חירום במד"א נועם לוי סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד. הרכב הפרטי שעמד בשול הדרך ובתוכו נלכדו הפצועים היה מעוך לגמרי. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואית לשני הפצועים שהיו מחוסרי הכרה, אבל לצערנו הם חולצו ללא סימני חיים ונקבע מותם בשטח התאונה. נהג המשאית שנפגע באורח בינוני טופל במקום ופונה לבי"ח כשמצבו בינוני ויציב."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות