במקום יום, בנשר החליטו לציין וליזום חודש שלם של מעשים טובים בשלל פעילויות של התנדבות ויוזמות למען הקהילה

משנכנס אדר- מרבין במעשים טובים: בנשר לקחו את יום המעשים הטובים והפכו אותו לחודש שלם של מעשים טובים בכל רחבי העיר

 

מחר (ג') ה-29.3 יציינו ברחבי הארץ את יום המעשים הטובים. היוזמה שהחלה אשת העסקים שרי אריסון בשנת 2007, נוצרה במטרה לעודד כל אדם לעשות מעשה טוב. בעיר נשר החליטו לא לחכות ליום אחד, ובחרו להפוך את החודש כולו לחודש של מעשים טובים. במסגרת החודש יצאו עובדי עיריית נשר לצד ילדים ונעור מהמסגרות החינוכיות בעיר להתנדב בשלל מוקדים בעיר.

מתחילת החודש יצאו עובדי המחלקות השונות בעיריית נשר להתנדבות במוקדים שונים בעיר, בהובלתה של אחראית המתנדבים בעירייה בת שבע זגורי. ההתנדבויות כללו אריזת מארזי מזון וחלוקתם למשפחות נזקקות בשיתוף עם עמותת "בית לב חם" שפעולת כל השנה לאיסוף וחלוקה של מזון למשפחות נזקקות בעיר. בנוסף, העובדים התנדבו במוקד איסוף התרומות שהקימה העירייה עבור פליטים מאוקראינה, בו מיינו המתנדבים את הבגדים, הציוד והמזון שנתרם על ידי התושבים. גם בחנות הקהילתית של העיר, המציעה בגדים יד 2 היה ניתן למצוא במהלך החודש עובדי עירייה שעזרו לסידור הבגדים בחנות.

עובדי העירייה הם אינם היחידים שיצאו לעשות טוב במהלך החודש, גם הילדים והנוער בעיר שידועים בהתנדבויות הרבות שלהם לאורך כל השנה, עשו טוב במהלך החודש. כך לדוגמה חניכי וחניכות מרכז קהילתי אדמס הסתובבו ברחבי העיר וחילקו עיגולי שמחה של דסי רבינוביץ ז"ל בצירוף משהו מתוק לעוברים והשבים. ילדי צהרון רבין הכינו משלוחי מנות עבור חיילי העיר בנוסף לתווי השי שקיבלו מסניף נשר של יחד למען החייל. בני הנוער לקחו על עצמם לשפץ גינות משחקים במספר גני ילדים בעיר ותלמידי חטיבה א' הכינו משלוחי מנות לקשישים ולפליטים מאוקראינה.

רועי לוי ראש העירייה אמר: "אחת מאבני היסוד של העיר שלנו היא האחריות הקהילתית, שכן קהילה חזקה הופכת את העיר לאיתנה. החודש בחרנו לשים את הקהילתיות במרכז, ולתת לעובדי העירייה לקחת חלק בעשייה שקורת מדי יום בעיר, לארוך כל השנה. אני שמח על ההירתמות של כלל המחלקות לצד ההשקעה של כל הנוגעים בדבר, אין זמן רע כדי לעשות טוב".

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות